• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Billa Brasov - Billa a deschis cel de-al doilea magazin in Brasov

Billa Brasov - Billa a deschis cel de-al doilea magazin in Brasov

BILLA România a anuntat deschiderea unei noi filiale în Brasov, care va fi accesibilă publicului începând cu data de 16 septembrie. Cu acestă nouă deschidere reteaua BILLA ajunge la 56 de unităti operate în România.

În magazinul din strada Uranus, nr. 1 brasovenii se vor bucura de un spatiu modern de cumpărături, cu o suprafată de 435 de mp. Cumpărătorii pot alege din peste 6 000 de produse, printre care: legume si fructe livrate proaspăt în fiecare zi, produse de panificatie si patiserie coapte în cuptoarele proprii din magazin, produse preparate si semipreparate de la vitrina de Delicatese, un bogat sortiment de carne proaspătă, precum si multe alte produse, de la alimente de bază sau băuturi si până la articole de menaj.  Odată cu această deschidere au fost create în Brasov 40 de noi locuri de muncă.

"Este al doilea magazin pe care îl deschidem la Brasov, motivul principal fiind faptul că piata de aici ne-a inspirat în permanentă. Avem clienti fideli, iar mediul de afaceri este unul foarte performant. Sunt sigur că si acest magazin se va bucura de acelasi succes ca si primul”, a declarat Filip Cristescu, Director de Operatiuni al BILLA România.

Magazinul se va deschide oficial pentru clienti vineri, 16 septembrie, de la orele 8:00, iar vizitatorii vor fi bucurosi să găsească numeroase oferte promotionale. În plus, toti cumpărătorii care achizitionează produse de peste 50 de lei în ziua deschiderii, vor primi câte un voucher de cumpărături de 10 lei.

REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. În anul 2010, cifra totală de afaceri a companiei, provenită atât din piata internă cât si de pe pietele internationale a fost de 11.84 miliarde de euro, având peste 70.000 de angajati si aproximativ 3.600 de filiale.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. Grupul REWE este activ în 16 tări europene si a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de aproximativ 53 miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează în Austria retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG  si detine numeroase branduri proprii. Compania este de asemene activă pe piata de turism din Austria, prin: ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO.

În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si alte 7 tări din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 55 de magazine în cele mai importante orase din România.

Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//