• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Electroputere Parc Craiova se deschide in luna noiembrie 2011 si este deja 92% inchiriat

Electroputere Parc Craiova se deschide in luna noiembrie 2011 si este deja 92% inchiriat

Electroputere Parc este în prezent 92% închiriat si are drept ancore unii dintre retailerii de fashion dominanti de pe piată, inclusiv H&M, Inditex  - cu brandurile lor Zara, Bershka, Pull & Bear si Stradivarius - C&A si New Yorker.

Pe parcursul ultimelor 6 luni, echipa de leasing a DTZ Echinox a încheiat contracte cu brandurile de top prezente pe piata românească, oferind Electroputere Parc, un mix de retail puternic si variat. Construit pe structurii unei foate platforme industriale, Electroputere este primul centru comercial modern ce se va deschide în Craiova si are toate atributele pentru a deveni centrul dominant pentru oras si pentru împrejurimile sale.

Inditex a închiriat o suprafată de peste 3,500 mp si retailerul suedez H&M a contractat 1,600 mp în noul centru, alăturându-se unui mix deja consolidat de branduri internationale de modă. Alte nume de prestigiu care au semnat recent contracte sunt LC Waikiki (pe o suprafată de 950 mp), Douglas, Office Shoes, Killtec, Sensiblu, Gatta, Pet Center, cafeneaua Segafredo si Elvila, un magazin de mobilă românesc, care va deschide o unitate de 3,000 mp. Acestea se adaugă altor retaileri de prestigiu care au semnat contractele de închiriere la începutul anului: Decathlon, C&A, New Yorker, Domo, Altex, Takko, Orsay, Deichmann, Leonardo, Diverta, Toyplex, Bata, Otter, Yves Rocher, Banca Transilvania, Zvon Cafe etc.

Initial proiectat cu o suprafată închiriabilă totală de 55,000 mp (GLA), 1,900 locuri de parcare si peste 120 de magazine, Electroputere Parc a fost extins la peste 71,000 mp, pentru a răspunde solicitărilor a numerosi retaileri care au dorit să fie prezenti în centrul comercial.

“Inchirierile recente consolidează Electroputere Parc drept cea mai importantă destinatie pentru cumpărături si divertisment din judetul Dolj si singurul centru comercial modern din Craiova.", spune Steven Van Den Bossche, Partner, K & S Developments.

Electroputere Parc, dezvoltat de K & S Developments, este în grafic pentru deschiderea planificată în luna noiembrie a acestui an. “Centrul comercial are acum o rată de ocupare globală de 92% din suprafata închiriabilă si purtăm negocieri avansate pentru unitătile rămase.” a declarat Răzvan Sin, Head of Retail Department, DTZ Echinox.

Electroputere Parc oferă un mix diversificat de chiriasi pentru a atrage toate segmentele de clienti din Craiova si împrejurimi, cu Auchan drept hypermarket ancoră si o selectie branduri internationale si românesti care acoperă modă, sport, electronice, încăltăminte, cosmetice, pentru copii, produse alimentare etc. Proiectul cuprinde, de asemenea, o amplă zonă de divertisment de peste 2,000 mp cu bowling, biliard si loc de joacă pentru copii. Dezvoltatorii sunt, de asemenea, în discutii pentru a deschide un cinematograf multiplex anul viitor.

Electroputere Parc se bucură de un răspuns foarte bun de la brandurile locale din regiunea Craiova - Poema, Musse, Charisma, Falle, Adelant Estetique, Senior Patata, Sweet Escape, Olteanu Vesel - si a beneficiat de sprijin din partea autoritătilor locale. Odată deschis, centrul va functiona ca un nucleu al comunitătii si va juca un rol semnificativ în viata socială a orasului.

DTZ Echinox este agentul exclusiv de leasing al proiectului Electroputere Parc.

Potrivit DTZ Research, stocul de retail modern la mia de locuitori în România s-a situat la 64 mp la sfârsitul anului 2010, aproape de patru ori sub media europeană de 238 mp, dar semnificativ mai mare decât valoarea din judetul Dolj, care este de aproximativ 20 mp la mia de locuitori. Piata de retail din Craiova a beneficiat până în prezent de foarte putine spatii moderne, în ciuda unei perspective economice bune si a potentialului de crestere a consumului, ca urmare a proximitătii uzinei Ford si a tuturor dezvoltărilor adiacente.

DTZ este o companie globala de consultantă imobiliară, cu birouri în 140 de orase din 42 de tări (acoperind Europa, Orientul Mijlociu si Africa, Asia Pacific si America). Compania ofera consultanta si expertiza personalizata investitorilor, dezvoltatorilor, ocupantilor din sectorul public si privat si consultantilor financiari. DTZ asistă clientii în profunzimea nevoilor acestora, pe toate sectoarele pietei imobiliare, cuprinzand Investitii, Inchirieri si Brokeraj, Administrarea Proprietatilor, Management de Proiect si Consultanta in Constructii, Evaluari, Asset Management, Consultanta si Research. Compania-mama, DTZ Holding plc., a fost listata la Bursa din Londra inca din 1987.

În noiembrie 2002, după nouă ani de activitate de succes pe piata imobiliară din România, Echinox Consulting a încheiat un acord de parteneriat cu compania multinatională DTZ, una dintre firmele lider pe plan international în domeniul imobiliar, Echinox Consulting devenind reprezentantul local al DTZ sub denumirea de DTZ Echinox.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//