• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intesa Sanpaolo Bank - a doua editie a International Golf Tour Intesa Sanpaolo

Intesa Sanpaolo Bank - a doua editie a International Golf Tour Intesa Sanpaolo

Intesa Sanpaolo Bank, împreună cu Grupul Intesa Sanpaolo, organizează pentru al doilea an consecutiv „International Golf Tour Intesa Sanpaolo”, un turneu internaţional ce se derulează în 6 ţări.

Ediţia din acest an va avea loc în cadrul complexului BlackSeaRama de lângă Balchik pe 17 septembrie, iar finala turneului va avea loc în Italia, la Milano în perioada 23 - 25 septembrie.

Turneul de Golf susţinut de Intesa Sanpaolo va avea anul acesta un tablou de peste 30 de jucători de golf, cetăţeni români şi străini, iar o bună parte dintre acesti pasionaţi de golf au fost prezenţi şi la prima ediţie. Echipele ce vor câştiga etapa locală vor participa şi la finala de la Milano, alături de cele mai bune echipe din Egipt, Serbia, Bosnia si Herţegovina, Slovacia şi Croaţia, ţări în care Grupul Intesa Sanpaolo deţine bănci locale.

„Grupul Intesa Sanpaolo este o prezenţă constantă în lumea sportului, avem un parteneriat strategic de peste 20 de ani cu clubul de fotbal AC Milan, susţinem o serie de turnee ATP de top în ţările în care suntem prezenţi, iar de curând ne-am îndreptat atenţia şi către golf, un sport din ce în ce mai popular atât în România, cât şi la nivel internaţional”, a declarat Ezio Salvai, Director General Intesa Sanpaolo Bank.

Etapa finală se va derula în cadrul complexului Golf Club Le Robinie din Solbiate Olona, la 10 km distanţă de aeroportul Malpensa din Milano. Aici se află un teren excelent cu 18 găuri, desenat de către Jack Nicklaus şi considerat unul dintre cele mai bune din Europa. „International Golf Tour Intesa Sanpaolo”, este un proiect iniţiat şi susţinut de către Intesa Sanpaolo, în parteneriat cu Lufthansa şi AC Milan Golf.

Partenerul media la nivel local este revista Golf LifeStyle.
 
Intesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, lider în Italia şi cu o prezenţă internaţională semnificativă cu accent pe Europa Centrală şi de Est, precum şi Bazinul Mediteranean.

Grupul oferă servicii pentru persoanele fizice şi susţine dezvoltarea companiilor şi IMM-urilor din 34 de ţări din întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//