• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

LeasePlan - parteneriat nou cu Toyota Motor Europe, vizand solutiile ecologice pentru flote

LeasePlan - parteneriat nou cu Toyota Motor Europe, vizand solutiile ecologice pentru flote

LeasePlan Corporation N.V, liderul mondial în managementul de flote auto, a anunţat un nou parteneriat cu Toyota Motor Europe, filiala europeană a celui mai mare producător de automobile hibrid din lume. Parteneriatul va pune la dispoziţia clienţilor corporatişti cu flote auto ultimele inovaţii din segmentul vehiculelor electrice hibrid.

În cadrul acestui acord, Toyota Europe va oferi LeasePlan experienţa sa privind propulsoarele ecologice, inclusiv cele mai recente date obţinute în urma testării timp de trei ani a peste 600 de automobile electrice prototip Toyota Prius Plug-In din toată lumea, 200 dintre acestea din Europa. LeasePlan va pune la dispoziţia Toyota experienţa sa în managementul unei flote totale de 1,3 milioane vehicule şi a unuia dintre cele mai mari portofolii de clienţi corporatişti din lume, crescând astfel vizibilitatea modelului hibrid Prius Plug-In, înainte de comercializarea sa în 2012. 

Prin alăturarea punctelor forte şi a viziunilor celor două companii, LeasePlan poate oferi clienţilor săi corporaţii cu flote auto soluţii ce pot îmbunătăţi performanţa flotelor atât din punct de vedere operaţional, cât şi ecologic. Acest fapt este in totală concordanţă cu intenţia Toyota de popularizare a tehnologiei full hybrid, aceasta având capacitatea de a reduce nu doar emisiile de CO2, ci şi emisiile de particule şi noxele, îmbunătăţind astfel calitatea aerului.

“Suntem încântaţi să intrăm în acest nou parteneriat cu Toyota ce implică noul model Prius Plug-In Hybrid. Colaborăm de mai mulţi ani cu partenerii noştri în vederea îmbunătăţirii performanţei flotelor din punct de vedere operaţional, cât şi ecologic. Astfel de parteneriate ne permit să perseverăm în a răspunde cerinţelor clienţilor, cât şi în susţinerea eforturilor noastre în această direcţie. Aportul pe care îl va aduce acest parteneriat va fi valoros în abordarea pe care o avem în privinţa mobilităţii sustenabile şi va sprijini iniţiativa noastră globală, GreenPlan”, a declarat Vahid Daemi, Chairman Managing Board şi CEO al LeasePlan Corporation N.V.

“Odată cu lansarea comercială a modelului hibrid Toyota Prius Plug-In, parteneriatul cu LeasePlan sprijină angajamentul nostru de a oferi clienţilor companii cu flote auto soluţii de mobilitate mai prietenoase cu mediul şi mai eficiente energetic. Toyota a vândut deja pe piaţă aproape 3,3 milioane de vehicule hibrid, iar lansarea pe piaţă a modelului hibrid Prius Plug-In reprezintă un pas important în traseul companiei către mobilitate sustenabilă prin reducerea consumului energetic, îmbunătăţirea calităţii aerului şi reducerea emisiilor de CO2. Suntem foarte bucuroşi să avem un partener ca LeasePlan. Prin susţinerea tehnologiilor noastre, LeasePlan va ajuta la popularizarea acestora şi ne va oferi accesul la baza sa de clienţi corporaţii”, a declarat Didier Leroy, preşedinte al Toyota Motor Europe.

În fiecare an LeasePlan achiziţionează mii de vehicule Toyota şi Lexus cu tehnologie full hybrid în cele 30 de ţări în care operează. Ca rezultat al parteneriatului strategic, LeasePlan va propune clienţilor săi noul model hibrid Toyota Prius Plug-In, ce urmează a fi lansat în 2012. Acest automobil, care combină tehnologia hibrid cu cea electrică, a captat deja interesul mai multor clienţi corporatişti, în urma unor teste demonstrative desfăşurate de către LeasePlan Italia. Un program similar se va desfăşura şi în Germania, în preajma Salonului Internaţional de la Frankfurt/Main din perioada 13-25 septembrie. De asemenea, se vor organiza testări în decursul lunilor următoare şi pe pieţe precum Elveţia, Marea Britanie sau Olanda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//