• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rebranding-ul produselor din gama Peak

Rebranding-ul produselor din gama Peak

Începând cu luna octombrie 2011, toate produsele comercializate sub brand-ul Peak capătă o nouă identitate vizuală, cu un logotip si design de ambalaj de impact, care oferă brand-ului un caracter mai puternic si mai bine conturat în toate segmentele de piată în care activează.

„Prin intermediul deciziei de schimbare a identitătii vizuale a gamei de produse Peak ne propunem crearea unei baze de pornire în construirea unui brand puternic si generarea de vânzări profitabile pe termen lung. În 2011, Peak reprezintă peste 22% din cifra de afaceri a companiei Interstar Chim, iar, pe viitor, dorim să crestem acest procent”, explică Chrisis Nicolaou, General Manager Interstar Chim.

Noua identitate oferă produselor Peak puterea de a spune „Stop murdăriei!” si îsi propune cresterea prezentei în rândul preferintelor consumatorilor prin accentuarea beneficiilor oferite: curătarea completă si sigură a toaletei, în special, si a băii, în general, eficientă maximă, igienă impecabilă. Peak aduce o schimbare si la nivelul arhitecturii portofoliului de produse, prin intermediul sub-brand-urilor Peak WC (destinate exclusiv toaletei) si Peak Out (pentru produsele foarte puternice precum dezinfectantul de suprafete, detartrantul si produsele de desfundat tevi).

„Pentru 2011, dorim să ne mentinem cifra de afaceri pentru brandul Peak la nivelul înregistrat în 2010, într-un context marcat de reducerea veniturilor consumatorilor si de aglomerarea concurentei pe segmentul de piată în care activăm. De asemenea, ne dorim cresterea cotei de piată în totalul pietei produselor de îngrijire a toaletei si produselor pentru desfundarea tevilor si îmbunătătirea imaginii si relevantei brand-ului Peak pentru consumatori”, declară Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim.

Unul dintre brand-urile de produse de curătare cu cel mai extins portofoliu de produse, Peak activează pe piata din România de peste 15 ani. Prezent pe nu mai putin de cinci segmente diferite de piată (săpunuri pentru toaletă, geluri/lichide de curătare a toaletei, detartrant, dezinfectant pentru suprafete si produse pentru desfundarea tevilor), Peak este lider pe segmentul săpunurilor solide de toaletă, cu 37% cotă de piată valorică, si 27% cotă de piată în volume de vânzări în categoria săpunuri pentru toaletă, conform auditului de retail pe anul 2010, furnizat de MEMRB.

„Investitia totală pentru crearea si comunicarea noii identităti a brand-ului Peak se ridică la peste 1,5 milioane de euro - investitia media la valoarea rate card - iar suma va creste substantial în 2012”, mai precizează Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim.

Peak va beneficia si de o nouă strategie de comunicare axată pe beneficiile folosirii produselor si privitoare la inovatiile relevante si accesibile pentru consumator care sustin aceste produse.

Interstar Chim S.A. este o companie românească, parte a Grupului Eureka ce are sediul central în Cipru. Interstar Chim este unul dintre cei mai mari jucători cu productie locală pe piata produselor de curătare din România.

Cu o prezentă de peste 15 ani pe piată, Interstar Chim - producătorul brand-urilor Biocarpet, Peak, Igienol, Rivex sau Aroxol - este un marketing challenger care îndrăzneste să lanseze, să repozitioneze si să reinventeze branduri. Interstar Chim S.A. a avut în 2010 o cifră de afaceri de 21,4 milioane Euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//