• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Magazin New Look in Romania - brand promovat de GAV si Free Communication

Magazin New Look in Romania - brand promovat de GAV si Free Communication

Agentia de publicitate GAV si Free Communication, agentia de PR partenera, au lansat in Romania brandul britanic de fashion New Look. Primul magazin a fost inaugurat pe 26 august in Afi Cotroceni, in urma unei campanii integrate ATL, BTL si PR, sub sloganul “Moda in cel mai rapid mod. Saptamanal, colectii noi create la Londra”.

"New Look vine din pozitita de lider in preferintele tinerelor pe piata britanica, prin stilul fabulos si preturile accesibile. Ne dorim sa obtinem aceeasi perceptie si in Romania. Desi este un brand cu o notorietate in crestere pe piata locala, echipa coordonata de GAV a obtinut intr-un timp foarte scurt o comunitate de fani New Look, entuziasti ai brandului, care au fost alaturi de noi si la lansare", a declarat Ionas Akis, Director General Genco Trade.

„New Look se potriveste ca o piesa de puzzle in portofoliul nostru. GAV este expertul na?ional in comunicarea de retail. Avem cea mai bogata expertiza in domeniu, pe segmente diverse de pia?a, inclusiv FMCG, food retail, financial retail, sport and clothing apparel retail, DIY si acum fashion retail. Ne pozi?ionam ca un expert hub al domeniului in Romania, iar New Look este un brand excelent pentru a ne tura motoarele creative si strategice in aceasta zona”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

New Look, lider al ultimelor tendinte in moda in Marea Britanie, se bucura de o mare popularitate in randurile tinerelor: este liderul vanzarilor de rochii, jeans si pantofi in UK, iar o pereche de pantofi este vanduta la nivel global la fiecare 2 secunde. New Look traduce permanent si intr-un ritm rapid ultimele tendinte de pe catwalk, din tinutele celebritatilor si din stilul strazii, astfel incat pasionatii New Look sa primeasca mai multa valoare din moda. Brandul isi propune sa atraga entuziastii modei cu noi interpretari ale tendintelor, reinnoind colectiile la fiecare sase saptamani si introducand peste 200 de noi produse in fiecare saptamana. Brandul urmareste sa ofere colectii spectaculoase la preturi accesibile si valorifica resursele creative ale unei echipe de 30 de designeri. New Look este reprezentata pe plan local de Genco Trade, parte a holdingului grec Fourlis Group, care dezvolta in Romania si franciza Intersport.

Primul magazin New Look din Romania a fost lansat pe 26 august in Afi Cotroceni, unde sute de tinere au asteptat de dimineata deschiderea magazinului. In seara precedenta lansarii, venirea in Romania a brandului a fost marcata de un eveniment VIP, la care au participat zeci de vedete, reprezentanti ai presei si parteneri ai brandului. Pe 1 septembrie a fost lansat cel de-al doilea magazin New Look, in Baneasa Shopping City.

Campania implementata pe cele trei componente este in desfasurare, alte doua magazine urmand a fi inaugurate la Cluj-Napoca si Constanta in aceasta toamna.

GAV, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Lucian, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei. GAV numara printre clienti companii precum Daimler Chrysler, Raiffeisen Leasing, Billa Romania, Intersport sau New Look. Agentia a fost premiata cu un Silver Effie in 2011 pe categoria de retail financiar pentru campania „Incredere”, dezvoltata pentru Raiffeisen Leasing.

Free Communication este o agentie de relatii publice independenta, infiintata in anul 2002. Misiunea agentiei este de a promova, sustine si proba puterea PR-ului ca instrument eficient de constructie si management al reputatiei corporatiste si de marca pe piata din Romania. Printre clientii permanenti ai Free Communication se numara: Credit Europe Bank, Fresenius Medical Care Romania si Fresenius NephroCare Romania, Lindab Romania, Mazda CSEE, New Look, Oradea Shopping City, Renania, Salveaza Vieti, Wizz Air, Xella Ro (Ytong), sanofi-aventis si Zentiva. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//