• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

www.orasulpebicicleta.ro - locuri de vazut si admirat in Constanta, Iasi, Cluj, Brasov si Bucuresti

www.orasulpebicicleta.ro - locuri de vazut si admirat in Constanta, Iasi, Cluj, Brasov si Bucuresti

Constanta, Iasi, Cluj-Napoca, Brasov si Bucuresti sunt orasele parte a campaniei Orasul pe bicicleta, campanie derulata in perioada 7 septembrie – 5 octombrie 2011 si organizata de catre Raiffeisen Bank.

Campania online se va desfasura in mediul online pe site-ul www.orasulpebicicleta.ro.

Premiile oferite in cadrul campaniei promotionale constau in 105 premii in obiecte, in valoare totala de 5,130 lei fara TVA. Premiile sunt impartite astfel: 100 de kituri pentru bicicleta (breloc + branda reflectorizanta + sonerie) in perioada 7 septembrie 2011 – 2 octombrie 2011, in valoare totala de 3,280 lei fara TVA; 5 biciclete in perioada 3 octombrie – 5 octombrie 2011, in valoare totala de 1,850 lei fara TVA.

"De cand nu ai mai ridicat privirea spre un foisor in stil brancovenesc, spre blazonul unei mari familii nobiliare, sau spre un felinar Art Deco? Cand ai incercat ultima data sa recompui forfota unei piete medievale, sau stralucirea unei sali de bal? Orasul tau ascunde locuri cu povesti minunate, pe langa care treci zilnic, in ritmul alert al vietii tale. Prin proiectul Orasul pe bicicleta ne propunem sa te aducem mai aproape de inima orasului: sa-i simti pulsul, sa-i admiri eleganta, sa-i cunosti istoria. Pe scurt, sa-l iubesti. Si nu oricum, ci pe bicicleta, pentru ca este mai sanatos si pentru tine, si pentru oras".

"Intra in concurs si propune locuri de vazut si admirat in Constanta, Iasi, Cluj, Brasov si Bucuresti! Dincolo de bucuria de a impartasi celorlalti frumusetea acestor orase, poti castiga o bicicleta, sau unul dintre cele 100 de kituri de bicicleta, alcatuite dintr-o geanta pentru sa, o sonerie, o bratara reflectorizanta pentru picior si un breloc", spun organizatorii.

"Propune unul sau mai multe obiective turistice pe harta unui oras inscris in concurs! Ai un loc preferat intr-unul dintre orasele participante la concurs? Marcheaza-l pe harta, apoi incarca cel putin o poza sau un video si adauga o descriere cat se poate de creativa a locului respectiv. Pune-ti prietenii la treaba: posteaza obiectivul propus de tine pe contul tau Facebook, blogul personal sau oriunde vrei tu pe net si spune-le prietenilor sa te voteze".

"Toti participantii vor fi inscrisi intr-un top saptamanal al oraselor. In functie de numarul voturilor primite si indiferent de oras, participantii clasificati in Top5 vor castiga un kit de bicicleta Raiffeisen Bank - Orasul pe bicicleta. De asemenea, autorul postarii celui mai atractiv obiectiv din fiecare oras, judecand dupa numarul de Like-uri, descriere si poze adaugate, va fi premiat la finalul campaniei cu cate o bicicleta Raiffeisen de catre un juriu avizat".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//