Dublarea echipei Grapefruit in ultimul an culmineaza cu numirea in functia de ~ managing director a Anei-Maria Bogdan, omul care s-a aflat in ultimii ani ~ in spatele strategiilor digitale ale ING Bank, Kanal D, Altex si Zapp. ~ Cu 12 ani de experienta in ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Grapefruit are un nou managing director: Ana-Maria Bogdan

Dublarea echipei Grapefruit in ultimul an culmineaza cu numirea in functia de managing director a Anei-Maria Bogdan, omul care s-a aflat in ultimii ani in spatele strategiilor digitale ale ING Bank, Kanal D, Altex si Zapp.
Cu 12 ani de experienta in marketing si digital in cateva din cele mai pretentioase industrii – telecom, retail, banking, media & advertising, Ana-Maria Bogdan s-a alaturat echipei Grapefruit in pozitia de Managing Director si va conduce agentia din biroul acesteia din Bucuresti.
”Pentru ca experienta Andei (cum ii spunem noi) imbina foarte bine digitalul cu marketingul – cele doua arii predilecte ale Grapefruit - si pentru ca dintotdeauna ne-am inteles excelent, am decis ca ea este omul potrivit pentru a conduce agentia de acum inainte”, spune Stefan Liute, director de strategie si co-fondator Grapefruit. ”Experientei profesionale i se adauga cea manageriala, Anda formand si conducand echipe in trei companii anterioare. Venirea ei va consolida echipa extinsa a Grapefruit, va aduce o excelenta intelegere a perspectivei clientului in relatia cu agentia si ne va ajuta sa crestem expertiza noastra in digital si marketing”, explica Liute.
Ana-Maria Bogdan nu se afla la primul rol intr-o agentie, cariera ei incepand in anul 2000 in cadrul Ogilvy Interactive, prima divizie de internet afiliata unei agentii multinationale din Romania. Aici si-a inceput ucenicia cu online copywriting, arhitectura informationala si responsabilitati de client service pentru proiectele digitale. Ulterior, toate pozitiile ocupate in companii precum Zapp/Telemobil, Altex, Kanal D si ING au avut ca numitor comun crearea unor echipe dedicate unor astfel de proiecte.
Ultimul rol, in cadrul ING Bank ca Internet Channel Development Manager, a insemnat pentru Ana-Maria Bogdan dezvoltarea strategiei de business online a bancii, coordonarea unei echipe dedicate de digital responsabila pentru generarea de sales lead-uri, lansarea celei de-a doua versiuni de interfata pentru Home’Bank si lansarea serviciului de mobile banking.
Viziunea, flexibilitatea si consecventa strategiei de digital a ING au fost de trei ori premiate in 2010: titlul ”Webvertiserul Anului” din partea IAB Romania, clasarea serviciului Home’Bank pe primul loc in topul celor 15 servicii de internet banking evaluate pe baza a 60 de criterii specifice mediului digital de catre Padicode si, nu in ultimul rand, desemnarea ING Bank drept banca anului pentru servicii electronice de plata la distanta, in cadrul celei de-a treia editii a Galei Online Banking organizata de e-Finance.
Tot Ana-Maria Bogdan a fost in spatele lansarii unor site-uri corporative si de produs pentru Zapp, Evenimentul Zilei, Prima TV si Kanal D, precum si a platformei de comert electronic pentru vanzarile B2B (business-to-business) si B2C (business-to-consumer) pentru Altex si Media Galaxy. Timp de 4 ani, a coordonat dezvoltarea portalului mobil ZappMobile care oferea clientilor continut in timp real (stiri, rezultate sportive, loto), informatii utile si servicii integrate web-SMS, dezvoltari care la acea vreme (2001-2003) au reprezentat premiere pentru Romania.
Ana-Maria Bogdan a absolvit un Executive MBA la University of Sheffield cu specializare in managementul schimbarii, precum si doua programe de Master in comunicare si relatii publice. Din 2006, Ana-Maria Bogdan este membra in Consiliul Director al IAB Romania, calitate in care a contribuit la elaborarea standardelor specifice industriei online, precum si la cateva proiecte cu caracter educational.
Dupa patru ani de colaborare cu Grapefruit in calitate de client, Ana-Maria Bogdan spune ca ceea ce i-a adus in acelasi birou este potrivirea de caracter.
"Nu ne leaga doar rezultatele pe care le-am avut impreuna in proiectele ING si Kanal D. Este vorba de ceea ce ne inspira, de ceea ce ne motiveaza sa facem ce facem azi, de o viziune comuna asupra viitorului, de lucrurile despre care ne place sa vorbim sau sa le facem in timpul liber”.
Grapefruit este agentia romaneasca de branding si digital care a creat si transformat cateva dintre cele mai puternice branduri din Romania in ultimii 11 ani, precum Antibiotice, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertificat, STAS, NNDKP, MyWay, Integrine sau Velfina. In mediul digital, Grapefruit a crescut performanta unor branduri precum Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank, Pfizer, Abbott Laboratories, Kanal D, Vodafone sau Connex.
Cu birouri in Bucuresti si Iasi si o echipa de 23 oameni, Grapefruit are peste 500 de proiecte in portofoliu si mai bine de 200 de clienti din 13 tari, de pe 4 continente. In Romania, agentia a lucrat pentru companii precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING Bank, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, Tuca Zbarcea si Asociatii, UPC, Walmark. Grapefruit este cea mai premiata agentie romaneasca de branding la nivel international, cu peste 20 de premii castigate, si cel mai mare exportator de servicii de branding, cu 37 de clienti externi.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info