• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Internetics, editia a XI-a - inscrieri intre 5 septembrie si 3 octombrie 2011

Internetics, editia a XI-a - inscrieri intre 5 septembrie si 3 octombrie 2011

Intre 5 septembrie si 3 octombire 2011 au loc inscrierile la Internetics, festival de branding, marketing si advertising online.

Inscrierile in competitie se pot face pe www.internetics.ro, iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul festivitatii de premiere, ce va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti.

Aflat la cea de-a unsprezecea editie, Internetics isi updateaza anul acesta structura competitiei, tinand cont de feedback-ul participantilor din anii trecuti, dar si de evolutia mediului online. Astfel, exista in continuare cele trei categorii principale: “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare”, “Best Use of” si “Campanii interactive”, dar se reorganizeaza sau iau nastere noi sectiuni.

Printre acestea se numara si “Best Use of Mobile”, ce isi propune sa analizeze si sa premieze campaniile/executiile pentru zona mobile. O alta noutate este competitia de webdesign pentru lucrarile inscrise in categoria “Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare”,  premiu ce va fi oferit dupa niste criterii speciale.  Structura completa si detaliata a competitiei si regulamentul se pot consulta pe site-ul oficial al Festivalului- www.internetics.ro

Jurizarea tuturor lucrarilor va avea loc in perioada 1 – 18 noiembrie 2011 si va fi facuta de catre un juriu format din specialisti cu renume in domeniu, ce va fi anuntat pana la 1 octombrie.

Fondat si organizat de catre  The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare si incurajarea creativitatii si a strategiei.

Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online, contribuind pe parcursul celor zece ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

The Institute este o  entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si ADOR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//