• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noaptea Agentiilor - 17 octombrie 2011

Noaptea Agentiilor - 17 octombrie 2011

Cea de-a doua editie a Noptii Agentiilor, un eveniment initiat si organizat de The Institute, are loc anul acesta pe 17 octombrie 2011. Timp de o noapte, agentiile de publicitate se vor intrece in evenimente care mai de care mai creative, dedicate insomniacilor pasionati de publicitate.

Noaptea Agentiilor este un eveniment care isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de publicitate, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat. Initiativa acestui eveniment a venit ca o completare la deja celebrele nopti albe dedicate muzeelor, galeriilor sau institutelor culturale, care au devenit o traditie.

La prima editie a evenimentului, care a avut loc in cadrul festivalului ADOR, pe 28 septembrie 2010, mai mult de 2000 de vizitatori au participat la noptile albe ale celor 11 agentii care si-au deschis portile atunci.

La IDEALIST & Brandup petrecerea s-a desfasurat sub numele “STATUSPHERE NIGHT”, la Green Pixel a avut loc o “Craftsmanship&Artistry Night”, cei de la Grey au avut concerte si reclame la minut in cadrul “Work'n'Roll”, cei de la Headvertising au organizat o expozitie de “RESURSE INUMANE”, iar la Leo Burnett a avut loc “Noaptea Mintilor Deschise”.

MB Dragan si-a transformat invitatii in astronauti, petrecerea lor numindu-se “Space Rocket”, la Rusu+Bortun Brand Growers aveau Puffs+Shots+Shorts la “Late Ideas Lounge” , la Saatchi & Saatchi a fost o “Paarty & Paarty in the Saatchi & Saatchi Parking lot”, la Webstyler a fost o “Noapte la firul ierbii”, cu gratar si fotbal, iar la Wunderman “a night @ the purple hall”.

Mai multe detalii despre ce s-a petrecut anul trecut in agentii si ce pareri au avut oaspetii despre ce s-a intamplat atunci pot fi accesate la adresa www.noapteaagentiilor.ro.

Agentiile care doresc sa participe anul acesta la eveniment se pot inscrie pana pe 20 septembrie, data dupa care The Institute va trasa o harta a agentiilor implicate si va comunica ce evenimente va organiza fiecare agentie in parte.

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics, Institute, THE magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si ADOR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//