Toshiba Europe GmbH anuntă astăzi două game noi de televizoare. Noile televizoare ~ din gama RL838 si TL838/868 au preluat tendintele principale din industria de ~ televizoare – integrarea cu reteaua locală, acces la Internet si televiziune 3D ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Noile televizoare Toshiba 3D RL838 si TL838 - 868 cu aplicatii Smart TV

Toshiba Europe GmbH anuntă astăzi două game noi de televizoare. Noile televizoare din gama RL838 si TL838/868 au preluat tendintele principale din industria de televizoare – integrarea cu reteaua locală, acces la Internet si televiziune 3D – si le pun la dispozitia consumatorilor la un pret rezonabil. Noile dispozitive Toshiba din gama RL si TL au integrat Smart TV, furnizând acces la continut multimedia pe Internet.
În plus, gama TL are integrată tehnologia 3D active shutter pentru afisarea continutul 3D la cea mai bună calitate. Televizoarele din gamele RL838 si TL838/868 vin în mai multe dimensiuni de ecrane si vor fi disponibile în Europa începând cu această lună.
SNoile televizoare RL838 si TL838/868 sunt echipate cu tot ce este nevoie pentru a ultiliza serviciul Smart TV: includ o gamă variată de interfete precum USB, HDMI si LAN si sunt compatibile wireless printr-un dongle USB WLAN, care este disponibil optional. Certificarea DLNA® asigură interoperabilitatea cu alte dispozitive care oferă suport pentru aceste specificatii. Seviciile HbbTV® (Hybrid broadcast broadband TV) pot fi accesate de asemenea.
HbbTV este o platformă prin care se pot combina perfect serviciile TV livrate prin emisie traditională cu cele livrate prin conexiune de bandă largă; prin această metodă se pot livra informatiile suplimentare referitoare la programul TV sau Catch-up TV. Pentru a complementa serviciile hibride, modelele RL838 si TL838/868 oferă acces facil la serviciille cu valoare adăugată si la continut prin Toshiba Places.
Cu Toshiba Places, utilizatorii se pot bucura si partaja continut Web si servicii – livrate de un furnizor în care au încredere – direct pe TV. Video Place oferă acces la serviciile Video la cerere prin înregistrare sau Pay-Per-View. News Place oferă acces la mai multe servicii de stiri, în timp ce Music Place permite accesul la mai multe cataloage de muzică si radio pe Internet.
si nu în cele din urmă, prin Social Place, utilizatorii pot încărca filmulete si fotografii pe platformele web si le pot partaja usor cu familia sau prietenii din toată lumea. Acesta oferă si acces la Facebook pentru ca utilizatorii să fie conectati în permanentă cu prietenii lor.
Mai mult decât atât, modelele TL838 si TL868 sunt pregătite să afiseze continut 3D pe LED panel-ul 3D full HD. Acestea oferă suport pentru tehnologia 3D active shutter, pentru a oferi utilizatorilor cea mai bună calitate a imaginii, indiferent că vizionează continut 3D. Panourile functionează in tehnologia Advanced Motion and Resolution (AMR) 200 cu optiuni complexe de control al iluminării pentru ca redarea scenelor active să fie lină, fără sacadări.
Toshiba este lider mondial si inovator în tehnologia de avangardă si înaltă clasă, un producător si marketer diversificat al produselor electrice si electronice care acoperă o gamă largă: de la sisteme informatice si de comunicatii, produse digitale de consum, aparate electronice si componente, sisteme energetice (inclusiv energia nucleară), sisteme industriale si de infrastructură socială si electrocasnice.
Toshiba a fost fondată în anul 1875, iar astăzi activează o retea globală de peste 490 de companii, cu peste 203.000 de angajati la nivel mondial, si cu vânzări anuale care depăsesc 6,3 trilioane de yeni (77 miliarde USD).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info