• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

A doua editie a Raportului de Sustenabilitate Heineken Romania

A doua editie a Raportului de Sustenabilitate Heineken Romania

Heineken România lansează a doua editie anuală a Raportului de Sustenabilitate, care prezintă rezultatele companiei în ceea ce priveste implementarea de solutii sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate, cu privire la mediul înconjurător, societate si comunitătile în care compania îsi desfăsoară activitatea. Raportul face parte din agenda de sustenabilitate a Heineken România, “Brewing a Better Future”, si prezintă rezultatele companiei pe fiecare dintre ariile de sustenabilitate.

În 2010, Heineken România a lansat componenta locală a programului “Brewing a Better Future”, care face parte din agenda de sustenabilitate a grupului Heineken. Abordarea companiei asupra sustenabilitătii este caracterizată printr-o viziune integrată, pe termen lung, care acoperă toate ariile de activitate ale companiei si are obiective clare atât la nivel local, cât si la nivel global, permitând companiei sa aibă o contributie pozitivă asupra societătii, mediului si comunitătilor în care îsi desfăsoară activitatea.

„Pentru Heineken România, Sustenabilitatea reprezintă un mod de a gândi, de a lucra si de a interactiona cu cei din jurul nostru. Sustenabilitatea face parte din cultura companiei noastre si se referă la actiuni concrete, prin care putem aduce o contributie pozitivă asupra societătii, mediului înconjurător si comunitătilor în care ne desfăsurăm activitatea. Obiectivele stabilite în cadrul agendei noastre de sustenabilitate, „Brewing a Better Future”, ne ajută să ne atingem obiectivul de a ne desfăsura activitatea în România pe termen lung, în mod eficient si responsabil. Rezultatele obtinute în 2010 în ceea ce priveste sustenabilitatea sunt publicate în editia a doua a Raportului de Sustenabilitate si demonstrează angajamentul companiei noastre de a ne atinge obiectivele stabilite în cadrul agendei de sustenabilitate, Brewing a Better Future”, declară Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken Romania.

Agenda de sustenabilitate „Brewing a Better Future” se concentrează în jurul a trei directii strategice:

1) IMPROVE  - Să îmbunătătim în mod continuu impactul mărcilor si al companiei noastre asupra mediului înconjurător
Pentru că doreste să aibă o contributie pozitivă asupra mediului în care îsi desfăsoară activitatea, Heineken România a implementat o serie de măsuri menite să scadă consumul de apă, energie si electricitate, reducând în acelasi timp nivelul emisiilor de CO2.

În 2010, compania a redus cantitatea totală de energie utilizată în procesul de productie (de la 176,6 MJ/hl în 2009 la 152,9 MJ/hl în 2010), consumul specific de energie termică (de la 103,2 MJ/hl în 2009 la 85,8 MJ/hl în 2010) si consumul specific de energie electrică (de la 8,2 kWh/hl în 2009 la 7,5 kWh/hl în 2010). Pentru toate cele trei cazuri, Heineken România a atins obiectivele stabilite pentru anul 2010. Tot anul trecut, compania a redus consumul specific de apă, de la 4,22 hl/hl în 2009 la 4,08 hl/hl în 2010.

Pe lângă atentia acordată consumului de apă, calitatea apei uzate este de asemenea importantă pentru Heineken Romania. În acest sens, toate fabricile companiei sunt echipate cu statii de tratare a apei uzate, iar unul dintre obiectivele companiei este de a îmbunătăti în permanentă parametrii de functionare a acestora. Referitor la emisiile specifice directe si indirecte de CO2, compania Heineken România a înregistrat o scădere de la 9,2 kg CO2/hl în 2009 la 7,9 kgCO2/hl în 2010.

Începând din 2010, Heineken România a început să achizitioneze si să plaseze în piată numai frigidere „verzi”, care asigură un consum de energie redus cu până la 35% fată de frigiderele obisnuite. Astfel, consumatorii se bucură de o bere rece, de calitate, cu impact minim asupra mediului. Tot în anul 2010, Heineken România a sporit în permanentă eficienta sistemului de distributie.

2) EMPOWER: Investim în permanentă în oameni si în comunitătile în care ne desfăsurăm activitatea

În ceea ce priveste angajatii, asigurarea sănătătii si sigurantei acestora a fost întotdeauna o prioritate pentru Heineken România. “Siguranta angajatilor nostri a fost întotdeauna extrem de importantă pentru noi. În viitor, scopul nostru este să luăm toate măsurile necesare pentru a mentine standarde înalte de sigurantă”, declară Jan Derck van Karnebeek.

Heineken România a luat toate măsurile de precautie pentru a reduce numărul accidentelor în rândul angajatilor săi si al angajatilor furnizorilor, care îsi desfăsoară activitatea în cadrul unitătilor de productie ale companiei.  Frecventa accidentelor a scăzut de trei ori în 2010 fată de 2009, iar angajatii furnizorilor care îsi desfăsoară activitatea în cadrul unitătilor de productie ale Heineken România nu au fost implicati în nici un accident anul trecut. Factorii cheie care au contribuit la acest aspect au fost investitiile companiei în cursuri privind standardele si măsurile de sigurantă, organizate în cadrul companiei si auditurile mai dese realizate în domeniul sigurantei.

Pentru Heineken România este foarte important ca drepturile si integritatea angajatilor să fie respectate. În 2010, nu s-au înregistrat nici un fel de reclamatii sau cazuri de abuz ori de discriminare (rasă, culoare, sex, religie, apartenentă politică) referitoare la angajatii sau partenerii companiei.
Heineken România sustine de asemenea economia locală,  printr-o politică de sprijin a furnizorilor locali. În 2010, 64% din costurile totale de achizitii ale companiei s-au îndreptat către furnizorii locali.

3) IMPACT: Să contribuim în mod pozitiv asupra modului în care adultii percep imaginea berii

Agenda de sustenabilitate „Brewing a Better Future” include o strategie complexă, menită să încurajeze consumul responsabil si să reducă abuzul de alcool. Aceasta include comunicare continuă pentru constientizarea si educarea publicului cu privire la consumul responsabil, auto-reglementare si parteneriate pe termen lung.

Abordarea consumului responsabil a fost integrată în totalitate în modul în care produsele Heineken România sunt promovate si vândute. Toate sticlele si dozele Heineken poartă mesajul de consum responsabil, împreună cu un link către website-ul dedicat www.enjoyheinekenresponsibly.com, o platformă online de educare si informare a consumatorilor despre consumul responsabil de bere.

În 2010, Heineken România a continuat să folosească www.consumaberilenoastreresponsabil.ro, ca platformă online pentru educarea si informarea consumatorilor despre consumul responsabil de bere. Fiecare dintre mărcile românesti (Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi) are un website dedicat, integrat în această platformă. Toate ambalajele si materialele de comunicare ale mărcilor Heineken Romania poartă mesajul de consum responsabil, precum si un link către website-ul platformei www.consumaberilenoastreresponsabil.ro.

În 2010, Heineken România a continuat si a dezvoltat parteneriatul cu ALIAT, principala organizatie non-guvernamentală din România, care oferă servicii în domeniul adictiilor. Împreună cu ALIAT, Heineken România a lansat platforma Alcohelp (www.alcohelp.ro), primul centru online gratuit de preventie, interventie si orientare către servicii specializate din România. În primul an de existentă, platforma a fost accesată de 17.631 persoane, dintre care 940 au completat chestionarul de auto-evaluare privind consumul de alcool, iar 982 de persoane au parcurs cei 12 pasi de consiliere si tratament ai programului on-line de pe www.alcohelp.ro. În 2010, a fost lansată versiunea în limba maghiară a site-ului.

Văzând că programul răspunde unei nevoie reale a utilizatorilor, Heineken România  împreună cu ALIAT au hotărât să lanseze extensia off-line a programului si au demarat Caravana Alcohelp. Caravana a mers în 11 localităti din România - Târgoviste, Vama Veche, Mamaia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Iasi, Vaslui, Timisoara, Arad, Pitesti si Bucuresti. În timpul caravanei, specialistii ALIAT au discutat cu 8.180 de persoane. Un număr de 960 de persoane si-au evaluat consumul de alcool si au participat la sesiuni de interpretare a rezultatelor si de consiliere. În timpul programului au fost distribuite 7.320 de brosuri despre consumul problematic de alcool si riscurile pe care acesta le implică. Dintre acestea, 860 au fost brosuri în limba maghiară.

Toate aceste rezultate pozitive încurajează si motivează Heineken România să continue colaborarea cu ALIAT si să investească în actiuni care îi vor ajuta pe oameni sa gestioneze consumul abuziv de alcool.

Toate cele trei directii strategice ale agendei de sustenabilitate „Brewing a Better Future” reflectă nu numai valorile în care Heineken România si grupul Heineken cred cu tărie, dar si planurile de viitor si măsurile concrete pe care compania continuă să le implementeze, cu scopul de a deveni cel mai „verde” producător de bere din lume.

Raportul de Sustenabilitate Heineken România este disponibil online, pe site-ul http://www.heinekenromania.ro/ro/brewing_a_better_future

Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa si al treilea din lume, în ceea ce priveste volumul. Heineken România face parte din grupul Heineken si oferă cel mai diversificat portofoliu de mărci, acoperind toate segmentele pietei: Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken România are 4 fabrici situate în Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Târgu Mures si 1.100 de angajati.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//