• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rio Bucovina investeste in promovarea litoralului romanesc si in educatia pro-hidratare

Rio Bucovina investeste in promovarea litoralului romanesc si in educatia pro-hidratare

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, un jucator-cheie pe piata de apa minerala naturala, in top 5 pe piata romaneasca, investeste, alaturi de Primaria Mangaliei, in promovarea unui numar de 6 statiuni de pe litoralul romanesc, mai putin vizibile in ultimul timp. 

In ultimii ani, statiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus si Saturn au fost vizitate de un numar din ce in ce mai mic de turisti, majoritatea dintre ei alegand sa se indrepte catre statiuni mai cunoscute de pe litoralul romanesc, precum Mamaia. De aceea, Rio-Bucovina s-a alaturat initiativei Primariei Mangalia de a demara campania ”Ofensiva Sudului” menita sa atraga turistii si sa revigoreze turismul in aceste statiuni. Campania, coordonata de Primaria Mangalia si susţinuta de Rio Bucovina, a inceput pe data de 9 iulie si a incantat turistii pana la sfarsitul sezonului estival.

Parada Sudului a atras turistii pe traseul Olimp – Neptun – Jupiter – Cap Aurora – Venus – Saturn si a fost marcata de: 6 care alegorice decorate cu simbolurile statiunilor, 10 calesti, un autocar deschis pus la dispozitie de primarie - ce a adunat turistii pe traseul tuturor celor 6 statiuni, 2 titicare, Fanfara Marinei Militare din Constanta, majorete si diverse personaje de poveste. Saptamanal, parada s-a  finalizat cu o mare petrecere pe plaja Perla Venusului sau Laguna - Mangalia, unde au participat aproximativ 1.500 de turisti la fiecare petrecere pe plaja.

Teatrul de Vara Jupiter a gazduit, cu sustinerea Rio Bucovina, concerte ale unor artisti faimosi (cum ar fi Tudor Gheorghe cu taraful, Loredana, Compact si Directia 5), o multitudine de piese de teatru, puse in scena de actori celebri ca Mircea Diaconu, Horatiu Malaele, George Ivascu sau Adriana Trandafir, precum si spectacole pentru copii oferite de trupa Zurli. Artistii au beneficiat la discretie de energizant Golden Horse si sticle de apa Bucovina.

In paralel, pe tot pe parcursul “Ofensivei Sudului”, sub sloganul “Energizatii contra Hidratatii”, cei cu spirit de competitie au putut sa se inscrie ca jucatori intr-o serie de meciuri de fotbal organizate pe un teren amenajat pe plaja din statiunea Jupiter. In fiecare zi, echipa castigatoare a fost premiata cu premii oferite de Rio Bucovina, constand in multe baxuri de apa Bucovina (apa minerala naturala), precum si Golden Horse (bautura energizanta).

Cei mici nu au fost nicidecum uitati, in statiunile Venus si Neptun organizandu-se activitati pentru copii precum body si face painting, confectionare de baloane, origami – figurine si aranjamente din hartie, ateliere de creatie (lego, hand made – pietre, scoici),  spectacole ad-hoc precum si teatru pentru copii cu trupa Gestual Art, totul sub umbrela „Promenadei Copiilor”.

In toata perioada caravanei, compania Rio Bucovina a organizat o campanie educationala, in sensul constientizarii importantei hidratarii corespunzatoare pe timpul verii. Astfel, Rio Bucovina a distribuit gratuit turistilor prezenti, fie la Promenada copiilor, fie la Parada Sudului,  peste 4.000 de flacoane de apa, insotite de materiale informative despre importanta unei hidratari corecte si ce inseamna aceasta atat pentru adulti, cat şi pentru copii si bebelusi.
Romanii continua sa consume la jumatate fata de media de consum europeana, cu toate ca Romania este a treia tara europeana, dupa Franta si Italia, cu potential de exploatare a resurselor de apa minerala naturala. Conform specialistilor Rio Bucovina, romanii consuma in jur de 53,7 de litri apa minerala naturala / locuitor / an, adica sub media europeana care este de aproximativ de 100 de litri apa minerala naturala / locuitor / an.

In 2006 a luat fiinta compania Rio-Bucovina, cu capital 100% privat, avand ca obiect principal de activitate productia / imbutelierea apei minerale Bucovina, precum si a bauturilor racoritoare.

Pe langa acestea, ulterior, societatea isi divesifica gama de produse in zona distributiei, incluzand la momentul actual o serie larga de bunuri alimentare si nonalimentare.

Marcile proprii comercializate de Rio-Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de masa; Malibu – apa de masa; Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton – bauturi racoritoare; Golden Horse – bautura energizanta. Rio-Bucovina este unicul distribuitor in Romania pentru marcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (suc natural de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 şi ISO 22000: 2005, in parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//