Incepand din 1 septembrie 2011, clientii Carrefour si utilizatorii site-ului www.carrefour.ro pot ~ descoperi noile avantaje si noua imagine a paginii de internet Carrefour. Pentru ~ a veni in ajutorul clientilor, Carrefour Romania a creat o noua interfata ~ a ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
E-cupoane Carrefour cu reduceri consistente, pe noul site www.carrefour.ro

Incepand din 1 septembrie 2011, clientii Carrefour si utilizatorii site-ului www.carrefour.ro pot descoperi noile avantaje si noua imagine a paginii de internet Carrefour.
Pentru a veni in ajutorul clientilor, Carrefour Romania a creat o noua interfata a site-ului institutional cu aplicatii si pagini personalizate care sa usureze accesul la informatie intr-un ton interactiv care sa imbine utilul cu placutul, spun oficialii companiei.
Pentru a face economii, utilizatorii online au la dispozitie de acum E-cupoanele, cu reduceri consistente la articole din toata gama de produse Carrefour. In plus, promotiile si tombolele Carrefour sunt mult mai vizibile si usor de identificat.
Alte avantaje: posibilitatea crearii unei liste de cumparaturi online, pentru a cunoaste in avans bugetul necesar. Cu ajutorul unei aplicatii speciale utilizatorul isi poate calcula cheltuielile si poate printa lista pentru a o folosi la sesiunea de shopping in magazin; pentru cei interesati de gatit, noul site Carrefour a pregatit o sectiune dedicata cu zeci de idei si retete delicioase; si pentru ca site-ul sa corespunda tuturor preferintelor si obiceiurilor, de acum utilizatorii isi pot personaliza pagina si pot adauga filtre pentru a afisa exact informatiile de care au nevoie.
Unele dintre cele mai atractive noutati puse exclusiv la dispozitia utilizatorilor site-ului Carrefour sunt E-cupoanele de reduceri, valabile pentru anumite produse. Clientul printeaza E-cuponul si plateste in magazin beneficiind de reducerea la pretul afisat la raft. Utilizatorii E-cupoanelor isi pot cumpara cate produse doresc folosind cate un E-cupon per produs.
Noul site Carrefour este in continua evolutie, iar utilizatorii au ocazia sa-si exprime dorintele referitor la ceea ce-i intereseaza sau ce doresc sa imbunatateasca folosind formularul de feedback.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info