• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

YouTube - continut 3D pe Samsung Smart TV

YouTube - continut 3D pe Samsung Smart TV

Parteneriatul strâns între Samsung Electronics si YouTube va duce la integrarea celei mai populare platforme video din lume în oferta 3D Samsung. YouTube va lansa continut 3D exclusiv pe Samsung Smart TV, în cadrul experientei YouTube create special pentru aceste dispozitive.

Industria de dispozitive 3D nu a beneficiat de o sursă de continut până acum – prin intermediul acestei noi aplicatii YouTube on TV, oricine poate viziona videoclipuri 3D pe un Smart TV. Utilizatorii se vor putea bucura de mii de videoclipuri 3D, ceea ce le va permite să împărtăsească celor apropiati momentele importante din viata lor într-un mod si mai realist, prin intermediul YouTube si Samsung Smart TV. YouTube foloseste formate video conforme standardelor pentru a permite partajarea de continut 3D la o calitate de 720p HD pe o plajă largă de dispozitive, inclusiv Smart TV-uri, Blu-Ray playere, set-top boxes, telefoane mobile si console de joc.

„Samsung Smart TV reprezintă platform ideală prin care YouTube să ofere o interfată de utilizare plăcută ochiului si o experientă 3D pe care utilizatorii să o aibă la îndemână oricând doresc să vizioneze si să împărtăsească continut tridimensional, oriunde s-ar afla în lume,” a declarat Kyungsik Kevin Lee, vicepresedinte al Visual Display Business la Samsung Electronics. „Acest parteneriat va contribui la cresterea continuă a industriilor 3D si Smart TV.”

Folosind o interfată actualizată si intuitivă, special optimizată pentru dispozitivele cu ecran mare si Smart TV, platforma YouTube pentru TV a simplificat modul de conectare si motorul de căutare, permitând utilizatorilor să selecteze mai usor, să vizualizeze, să salveze si să clasifice continutul lor preferat. Serviciul include acum un "profil personalizat" pentru utilizatori, cu recomandări adaptate în functie de interesele lor individuale si în functie de termenii rezultati din căutare. YouTube Smart TV oferă consumatorilor o experientă de divertisment diversificată la domiciliu – complet personalizată, interactivă, captivantă ce poate fi experimentată în confortul casei tale.

"Lansarea YouTube pentru TV subliniază una dintre misiunile de bază ale YouTube: de a crea materialele video de înaltă calitate disponibile oriunde si pe orice dispozitiv", a declarat Francisco Varela, Presedintele Platform Partnerships YouTube. "În plus fată de eforturile noastre în domeniule web si mobil, clipurile 3D de pe YouTube pot fi acum împărtăsite si vizualizate prin intermediul  Smart TV-urilor cu ecrane de înaltă calitate."

Pentru al saselea an consecutiv, Samsung a ocupat prima pozitie în industria TV în Europa si la nivel global, atât în ceea ce priveste vânzările de televizoare, cât si cota de piată. În prima jumătate a anului 2011 în Europa, venitul Samsung din televizoare flat panel – inclusiv televizoare LCD si plasmă – s-a tradus într-o cotă de piată de 30,7%. În mod specific, pe piata europeană de televizoare 3D, popularitatea Samsung a fost evidentă, compania având o cotă de piată d 46,9% în venituri pentru prima jumătate a lui 2011. Mai mult, 1/3 din toate televizoarele LED vândute în Europa au fost Samsung LED TV, iar jumătate din totalul de televizoare 3D vândute de distribuitorii europeni au fost ale brandului Samsung.

La începutul anului, Samsung a deschis o nouă etapă a conectivitătii în televiziune, odată cu lansarea primelor Smart TV-uri din industrie. În numai 5 luni de la lansarea pe piată, Samsung a reusit déja performante notabile, inclusiv:

O crestere de 500% în privinta ofertei de continut, cu peste 900 de aplicatii disponibile în magazinul Samsung Apps;

Lansarea a 200 noi aplicatii într-o singură lună; începând cu luna august, Samsung a lansat 10 aplicatii noi pe zi la nivel global, în toate regiunile ce beneficiază de servicii Smart TV. Samsung a lansat, de asemenea, aplicatiile CNBC, Muzu.TV, HealthClubTV si BodyinBalance pe pietele europene; acestea vor fi disponibile în mai multe limbi si vor complete aplicatiile Smart TV existente, precum BBC, iPlayer, LOVEFiLM, maxdome si TF1;

Numărul descărcărilor din magazinul Samsung Apps se apropie de 10 milioane si se dublează la fiecare 3 luni în rândul utilizatorilor din toată lumea.

Cresterea spectaculoasă a cererii pentru continut Explore 3D în doar 5 luni de la lansare; serviciul Samsung de streaming 3D video-on-demand – primul de acest gen din industrie – a cunoscut peste 2 milioane de vizualizări gratuite ale continutului la nivel mondial, dintre care peste 1 milion au fost din cele 30 de tări europene. În această lună, Samsung va lansa în cadrul Explore 3D si mai multe videoclipuri muzicale, trailere de filme si documentare, inclusiv demo-uri Samsung 3D, videoclipul musical We Are the World 25 for Haiti si înregistrări din concertul Black Eyed Peas.

Pe măsură ce continutul din ce în ce mai personalizat pentru Smart TV aduce noi standarde în industrie, Samsung a pus în lumină tendintele în ceea ce priveste aplicatiile TV si tipul de continut vizualizat. În special, aplicatiile de tip video-on-demand, precum Netflix, YouTube si Vimeo au dominat lista celor mai populare aplicatii la nivel global, precum si aplicatiile bazate pe informartii, precum Google Maps si AccuWeather.com . În ceea ce priveste Explore 3D, utilizatorii europeni au arătat o preferintă pentru continutul 3D de pe marile ecrane, precum documentarul IMAX Ultimate Wave Tahiti.

Samsung insuflă o nouă viată modelului D8000

Smart TV-ul premium D8000 este coloana vertebrală a succesului de care s-a bucurat această categorie de produse. Astăzi, Samsung a lansat cel mai nou model, 60D8000 – un superb Smart TV de 60 de inci (o diagonală de peste 1,5 ), cu inovativa rama metalica One Design cu o grosime de numai 5 mm. Dispozitivul – practic fără margini – creează o dinamică vizuală si mai amplificată atunci când este vizionat continut 3D si, alături de functiile Samsung Smart Hub, beneficiază de o solutie DVR ce permite utilizatorilor să pună pauză pe continut transmis live, să înregistreze emisiunile preferate si să vizioneze continutul preferat pe îndelete cu ajutorul unui HDD extern sau memory stick.

Samsung Electronics Co., Ltd.  este lider mondial în industria semiconductorilor, a telecomunicatiilor, a dispozitivelor media digitale si a convergentei digitale, cu vânzări consolidate de 135.8 miliarde USD în anul 2010. Compania are aproximativ 190.500 de angajati în 206 de birouri din 68 de tări, fiind alcatuită din opt divizii principale de afaceri - Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor si LCD. Recunoscut ca unul din brandurile cu cea mai rapidă dezvoltare în lume, Samsung Electronics este lider în productia de monitoare digitale, chip-uri de memorie, telefoane mobile si televizoare TFT-LCD.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//