• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Billa Romania promoveaza catalogul cu produse de papetarie si rechizite scolare

Billa Romania promoveaza catalogul cu produse de papetarie si rechizite scolare

Potrivit unui studiu realizat de CBI MARKET SURVEY, România are una dintre cele mai mari cresteri in vânzarea de rechizite si papetarie, situându-se pe locul 18 în topul tărilor din Uniunea Europeană in acest domeniu. Cu toate acestea, România înregistrează încă printre cele mai mici vânzări de rechizite scolare la nivel european, spun cercetătorii, fenomen înregistrat si în celelalte tări est-europene.

BILLA România vine în întâmpinarea dorintelor clientilor si a lansat deja catalogul cu produse de papetărie si rechizite scolare. Reprezentantii BILLA spun că deja au apărut clienti interesati de oferte si că vânzările la raionul de papetărie au crescut simtitor de la sfârsitul lunii august.

Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA România, apreciază că aceste cresteri vor continua si pe viitor. “Judecând după cifrele de vânzări înregistrate de magazinul nostru, se simte o cerere substantial sporită. Clientii încep să caute tot mai multe produse de papetarie si rechizite de calitate, fiind interesati pe de o parte de pret, dar si de design sau de inovatia pe care produsul o aduce. Am lansat deja un întreg catalog cu produse care îi ajută să se pregateasca pentru scoală, toate la preturi promotionale, valabil in perioada 30.08-18.09. Multi dintre clientii nostri preferă pachetele care contin produse din toate categoriile, de obicei de la acelasi brand, iar in acest an am observat un interes deosebit pentru produsele personalizate, cu eroi de filme sau desene animate, care au foarte mare trecere la copii”.

În ceea ce priveste consumatorii români, s-a constat cresterea nivelului de vânzări în perioada dinainte de începerea anului scolar, precum si tendinta de fidelizare pentru un anumit brand. Alti factori luati în considerare de consumatorii români sunt pretul si designul.

Studiul a arătat si faptul că cel mai mare consum din categoria papetărie este generat de rechizitele scolare, desi numărul de elevi este într-o usoară scădere. O mare parte a consumatorilor vizează produsele mai ieftine, iar această tendintă se poate observa si la nivel european.

REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. În anul 2010, cifra totală de afaceri a companiei, provenită atât din piata internă cât si de pe pietele  internationale a fost de 11.84 miliarde de euro, având peste 70.000 de angajati si aproximativ 3.600 de filiale.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. Grupul REWE este activ în 16 tări europene si a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de aproximativ 53 miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează în Austria retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG si detine numeroase branduri proprii. Compania este de asemene activă pe piata de turism din Austria, prin: ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si alte 7 tări din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 55 de magazine în cele mai importante orase din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din România si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//