• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dedeman organizeaza lectii de bricolaj – profesori vor fi specialistii Bosch

Dedeman organizeaza lectii de bricolaj – profesori vor fi specialistii Bosch

Pentru că anul şcolar va începe în curând, Bosch şi lanţul de magazine Dedeman au decis să deschidă şcoala mai devreme, singura materie din orar fiind bricolajul. "Mulţi şi-ar dori să poată meşteri, dar puţini ştiu să mânuiască o unealtă. Pentru cei care visează să facă primii paşi în domeniul bricolajului, dar nu au de la cine să înveţe, specialiştii Bosch s-au transformat în profesori pentru câteva zile şi au creat programul “Descoperă-ţi iscusinţa cu Dremel”, lansat exclusiv în parteneriat cu lanţul de magazine Dedeman", spun oficialii companiilor implicate in proiect.

Clienţii Dedeman, care vor deveni pentru o zi elevi, vor învăţa cum să mânuiască şase tipuri de unelte Dremel, esenţiale pentru majoritatea aplicaţiilor de bricolaj. Astfel, cu ajutorul sculelor electrice Dremel Engraver, Dremel Trio, VersaTip, Dremel Multi-Max, Dremel 8200 şi pistolului de lipit 920, proaspeţii elevi vor învăţa să graveze, pirograveze, să şlefuiască, frezeze şi să taie în materiale precum lemnul sau metalul.

Cursurile sunt gratuite şi sunt programate între orele 10:00 – 14:00, în magazinele Dedeman din mai multe oraşe. Primele lecţii se vor ţine în data de 3 septembrie şi vor avea loc la magazinele Dedeman Bucureşti Giurgiu şi Valea Cascadelor, Dedeman Constanţa şi Craiova. Etapa a doua, care se va desfăşura în Arad, Timişoara, Cluj şi Braşov, este programată pentru data de 10 septembrie. Pe 17 septembrie, specialiştii Dremel se vor reîntoarce la magazinele Dedeman din Bucureşti Giurgiu şi Valea Cascadelor, iar pe 24 septembrie, cursurile se vor încheia la Dedeman Bacău şi Iaşi.

„Dorim să ne adresăm tuturor clienţilor Dedeman, indiferent de vârstă şi experienţa la bricolat. Uneltele care fac obiectul cursului au grad diferenţiat de dificultate. De exemplu, pistolul de lipit 920 poate fi mânuit chiar şi de un copilaş de 3 ani, care va fi extrem de atras atât de ceea ce poate face cu el, cât şi de lipiciul sclipitor de diferite culori pe care îl poate folosi. Credem că bărbaţii vor fi foarte interesaţi de uneltele Dremel Trio, Dremel 8200 şi Multi-Max, care pot fi folosite pentru extrem de multe aplicaţii, de la şlefuirea lemnului, frezarea metalului, la tăierea bucăţilor de faianţă. Suntem siguri că femeile vor fi atrase de Dremel Engraver, cu care pot grava pe sticlă - de la oglinzi la pahare –, şi vor fi foarte interesate de VersaTip, cu care pot desena pe lemn. Suntem siguri că toţi clienţii Dedeman vor găsi ceva interesant în cadrul lecţiilor noastre” au declarat reprezentanţii Bosch.

Mai mult, clienţii Dedeman care cumpără orice unealtă Dremel în luna septembrie mai au parte de o altă surpriză de la Bosch, primind cadou o cutie de depozitare pentru unelte şi accesorii, iar dacă achiziţionează o unealtă Dremel în timpul lecţiilor, primesc pe loc un joc Lego 3 în 1 cadou.

Dremel este unul din brand-urile companiei Bosch, fiind dedicat utilizatorilor pasionaţi de proiecte DIY, precum restaurarea automobilelor, prelucrarea lemnului, realizarea modelelor şi alte hobby-uri creative.

Brandul Dremel a fost lansat în 1932, de către A. J. Dremel, care a creat prima unealtă multifuncţională din lume. În prezent, compania se dedică producerii şi creării sistemelor pentru unelte uşor de folosit Versatile Tool, punând accent pe calitate şi adresându-se persoanelor care au o varietate mare de hobby-uri creative şi sunt pasionate de bricolaj. Uneltele Dremel sunt create pentru proiecte de reparaţii de interior şi exterior, restaurare auto, tâmplărie, machete, dar şi pentru multe alte proiecte creative de la bijuterii la colaje. Uneltele din gama Dremel Versatile Tool Systems™ sunt compacte, versatile şi extrem de precise, cu sisteme multifuncţionale, pentru tăiere în spirală, lipire şi multe alte funcţii. Pentru toate produsele sunt prevăzute accesorii şi dispozitive speciale, care fac viaţa mai uşoară şi permit crearea de detalii şi efectuarea de operaţiuni complexe.

Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice şi a accesoriilor aferente. În 2010, divizia a generat vânzări de peste 3,5 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În fiecare an, Bosch Power Tools lansează peste 100 de produse noi pe piaţă. În 2010, 40% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Bosch Power Tools – scule electrice portabile, scule staţionare, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină – au avut o performanţă peste cea a pieţei.

Grupul Bosch este principalul furnizor global de tehnologie şi servicii. Potrivit cifrelor preliminare, aproximativ 283.500 de asociaţi au generat vânzări de 47,3 miliarde de euro în domeniul tehnologiei auto şi industriale, bunurilor de larg consum şi tehnologiei construcţiilor în anul fiscal 2010. Grupul Bosch include Robert Bosch GmbH şi cele peste 300 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Dacă sunt incluşi şi partenerii de vânzări şi servicii, Grupul Bosch este reprezentat în aproape 150 de ţări. Această reţea globală de dezvoltare, producţie şi vânzări reprezintă fundamentele creşterii viitoare. Bosch a alocat în jur de patru miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare în 2010 şi a depus cereri pentru peste 3.800 de brevete în întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//