• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MasterCard foloseste serviciul Location Based-Advertising, in premiera in noua sa campanie

MasterCard foloseste serviciul Location Based-Advertising, in premiera in noua sa campanie

Lider în inovatie în domeniul plătilor electronice, MasterCard Europe, devine prima companie din industria financiar-bancară – si a treia de pe piată – care utilizează serviciul Location Based-Advertising. Optiunea, lansată recent de Vodafone România, promovează campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”, desfăsurată între 1 septembrie si 23 octombrie 2011, în lanturile de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora si Auchan.

„A devenit deja o traditie ca la fiecare campanie derulată să venim cu un element nou, de ultimă generatie. După QR codes, de această dată aducem posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro informatii într-un alt mod inedit. Utilizatorii Vodafone care intră într-unul dintre cele patru hipermarketuri participante vor afla în timp real ultimele noutăti MasterCard”, explică Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager România si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Prin intermediul Location Based-Advertising, clientii vor primi, sub forma unui SMS, detalii cu privire la campanie, atunci când intră într-unul dintre magazinele participante. Serviciul vizează doar clientii care si-au manifestat în prealabil acordul explicit să primească informatii comerciale. În plus, Vodafone România va selecta din această bază de utilizatori doar persoanele care corespund unor criterii legate de profil sau arie de interes, astfel încât informatiile să fie cu adevărat utile destinatarilor.

„Pe de o parte, serviciul Location Based-Advertising ne ajută să comunicăm rapid, prin intermediul unei platforme inovatoare oferite de Vodafone, cu un public tintă, iar, pe de altă parte, clientii nostri au la îndemână o modalitate comodă si simplă să afle mult mai repede despre ofertele aflate în zona lor de interes”, continuă Ioana Gorgăneanu.

Serviciul cu informatii despre această campanie este disponibil în sase orase din tară: Bucuresti, Brasov, Constanta, Pitesti, Ploiesti si Timisoara. Posesorii de carduri MasterCard sau Maestro, care se vor afla în aceste orase, vor primi SMS-uri cu privire la detaliile promotiei în zilele de sâmbătă si duminică, între orele 10:00 – 13:00.

Location Based-Advertising va functiona în: real,- si Carrefour (Brasov), cora Sun Plaza, Auchan Titan, Carrefour Orhideea, Carrefour Băneasa, real,- Berceni, real,- Cotroceni, Carrefour Berceni, Carrefour Militari si Carrefour Colentina (Bucuresti), Carrefour (Constanta), Carrefour (Pitesti), Carefour (Ploiesti) si real,- 1 (Timisoara).  

Optiunea Location Based-Advertising trimite informatii comerciale clientilor în functie de proximitate, prin serviciul AdPlus. Totodată, platforma oferită de Vodafone are la bază criterii de selectie a publicului tintă, precum: venitul utilizatorului, vârstă, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

MasterCard Europe administrează activitătile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de tări europene. Prin intermediul retelei sale de birouri locale, MasterCard Europe întelege si vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clientilor din diferitele piete din Europa, permitându-le să deruleze proiectele asa cum îsi doresc.

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informatii în vederea familiarizării acestora cu notiunile uzuale din domeniul financiar-bancar si a unei administrări eficiente a finantelor personale.

În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comertului. MasterCard are rol de francizor, procesator si consilier în industria plătilor si sustine comertul, oferind un liant economic important între institutii financiare, autorităti, companii, comercianti si posesori de carduri din întreaga lume. În 2010 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzactiilor de 2,7 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//