• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campanie MasterCard in Carrefour, real, Cora si Auchan, in perioada 1 septembrie - 23 octombrie 2011

Campanie MasterCard in Carrefour, real, Cora si Auchan, in perioada 1 septembrie - 23 octombrie 2011

Împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie – 23 octombrie campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”.

Promoţia se adresează tuturor posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro, aceştia fiind încurajaţi să îşi utilizeze cardul pentru cumpărăturile săptămânale, în 42 de hipermarketuri din 13 mari oraşe: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.

„Încă din 2001, MasterCard planifică şi implementează campanii de educare a posesorilor de carduri cu privire la beneficiile plăţilor electronice, dar şi de încurajare a acestora să-şi utilizeze cât mai des cardul la POS-urile comercianţilor”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

„Din 2001 şi până în momentul de faţă, aceste campanii au reuşit să determine o creştere a numărului tranzacţiilor cu carduri la comercianţi şi să schimbe comportamentul românilor, care erau obişnuiţi cu noţiunea de cash. În plus, eforturile noastre au fost şi sunt susţinute de cele mai importante nume din retail-ul românesc şi dovedite de ultimele date BNR, care arată creşterea reţelei de acceptare - la sfârşitul trimestrului al doilea erau 113.100 de POS-uri în ţară”, a concluzionat Denisa Mateescu.

Mecanismul campaniei este unul simplu şi transparent: la intrarea în hipermarket clienţii vor primi flyere ce detaliază paşii de urmat. După ce achită cumpărăturile cu orice card MasterCard sau Maestro, indiferent de sumă sau de banca emitentă, vor primi, fie de la casierie, fie direct de la standul de promoţie, câte un card din carton. La stand vor fi invitaţi să apropie cardul din carton de un dispozitiv ce imită un POS şi care este conectat la un laptop. Imediat, pe ecranul laptopului va apărea un mesaj care îi va informa dacă şi ce au câştigat.

Cu peste 85.000 de premii ce pot fi câştigate, 600 de promoteri implicaţi, 1.344 de zile efective de campanie şi peste 1 milion de flyere promoţionale, plus un nou concept creativ dezvoltat de agenţia premiată la Cannes, McCann Erickson, proiectul desfăşurat pentru al treilea an consecutiv de MasterCard Europe vrea să rescrie tiparele campaniilor standard de utilizare a cardurilor.

Premiile, gândite pentru a sublinia conceptul de familie, cuprind seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, toate fiind oferite pe loc. Premiul cel mare constă în suma de 1.000 de lei, ce va fi virată direct pe cardul câştigătorului. Există 168 de mari premii, câte 4 în fiecare dintre cele 42 de magazine participante. Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei.

Promoţia se derulează în 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,- 7 magazine cora si 7 magazine Auchan din toată ţara, de joi până duminică: joi şi vineri între orele 14.00-22.00, sâmbătă şi duminică, în intervalul 10.00 – 22.00.

Campania este susţinută prin materiale promoţionale în hipermarketuri – mesaje pe televizoarele din magazine, spoturi radio, mesaje pe separatoare la casele de marcat, pe rampa de cumpărături de la casă şi mesaje plasate pe suporturile unde se dă restul.

În plus, pentru campania de anul acesta, MasterCard Europe foloseşte serviciul de ultimă generatie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone. Prin intermediul său, clienţii vor fi informaţi de existenţa şi mecanismul campaniei imediat ce ajung într-unul dintre magazinele participante.

Lista completă a magazinelor participante este disponibilă pe site-ul MasterCard, la adresa:

www.mastercard.com/ro/promotii/ro/magazine_participante.html

MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene.

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale.

În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerţului. MasterCard are rol de francizor, procesator şi consilier în industria plăţilor şi susţine comerţul, oferind un liant economic important între instituţii financiare, autorităţi, companii, comercianţi şi posesori de carduri din întreaga lume. În 2010 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacţiilor de 2,7 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//