• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cardul Zambet BCR: 10% din tranzacţiile la POS sunt tip contactless

Cardul Zambet BCR: 10% din tranzacţiile la POS sunt tip contactless

Banca Comercială Română (BCR) a acordat şi primul bonus de loialitatea clienţilor posesori de card Zâmbet BCR care l-au folosit în perioada mai-iulie 2011. Cea mai mare sumă virată în contul unui client a fost în valoare de 406 lei. 
 
„Cardul Zâmbet este unul complet - oferă bucureştenilor libertate de mişcare pentru că pot plăti transportul cu autobuzul, tramvaiul sau metroul direct cu cardul, economie de timp prin simplificarea plăţilor pentru că are inclusă tehnologia contactless şi reduceri la cumpărături şi distracţie, prin punctele de loialitate”, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Direcţiei de carduri BCR
   
Până acum, aproape 60% dintre cei care au luat un card BCR Zâmbet au între 18 şi 35 de ani. De asemenea, femeile au ales într-un procent mai mare acest card.
 
„O surpriză foarte plăcută am avut-o după prima lună, când am văzut că peste 10% din tranzacţiile la POS sunt tip contactless. Şi mai mult, procentul tranzacţiilor direct la POS-urile comercianţilor este mai mare în cazul cardurilor Zâmbet decât la alte tipuri de carduri de debit. Acesta este un semn clar că bucureştenii se obişnuiesc din ce în ce mai mult şi mai bine cu acest gen de instrument de plata”, a încheiat Ahu Atay.      
 
Aplicaţia de transport de pe cardul Zâmbet BCR a fost încărcată cu 19 lei în medie lunar.
 
La emiterea cardului BCR Zambet, fiecare client primeste cadou 10 lei in portofelul electronic pentru plata calatoriilor.

La fiecare reincarcare a abonamentului sau portofelului de transport din contul bancar al cardului ZAMBET BCR, clientii primesc bonus 5% din valoarea sumei reincarcate.

In plus, clientul primeste bonusuri substantiale cand utilizeaza cardul la diferite categorii de comercianti (indiferent de banca ce a instalat aparatul POS): 1% pentru cumparaturi la orice supermarket si hypermarket, 2% pentru segmentul imbracaminte/incaltaminte, 3% pentru comercianti din zona divertisment (restaurante, baruri, cinematografe, teatre, bowling samd). Mai multe detalii legate depre acest produs se pot regasi la adresa zambet.bcr.ro

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//