• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

kika va comunica in Romania prin agentia GolinHarris

kika va comunica in Romania prin agentia GolinHarris

Începând cu vara lui 2011, GolinHarris Bucuresti gestionează contul de comunicare kika, unul dintre cei mai mari retalieri de mobilier si decoratiuni interioare la nivel european.

„Trăim vremuri interactive, iar acest lucru schimbă ordinea, inclusiv a comunicării. Zi de zi le facem viata mai frumoasă consumatorilor nostri, prin produse de calitate ridicată, la cele mai bune preturi. Este important însă ca, dincolo de această promisiune, consumatorul să ne fie partener de dialog, partener de distractie si, mai ales, partener în evolutie. Echipa GolinHarris ne-a convins din prima prin maniera creativă si integrată în care a înteles să aplice acest model de comunicare”, spune Lars Lund, Country Manager kika România.

GolinHarris va construi si va implementa strategia de comunicare a companiei austriece, acoperind întreg spectrul de servicii, de la media relations, evenimente speciale cu un nucleu puternic digital extins în offline, până la consultantă si servicii de comunicare online cu accent pe componenta de consumer engagement.

„kika este un brand extrem de personal... Ce este mai personal dacă nu casa unui om? Am considerat că este esential ca atunci când îi propui cuiva idei pentru acasă să încerci să îl cunosti si să dialoghezi cu el. Am dezvoltat asadar pentru kika nu doar o strategie de comunicare, ci una de implicare, pentru că vrem să facem lucrurile după gustul si dorinta clientilor kika, interactionând ori de câte ori avem prilejul”, spune Monica Botez, Client Service Director GolinHarris Bucuresti.

kika se numară printre cei mai mari comercianti de mobilier si decoratiuni din Europa. Este o afacere de familie pornită în 1910, actionarul unic al grupului fiind familia Koch. Astăzi, reteaua numără 68 de magazine, iar sortimentul de produse cuprinde peste 50.000 de articole. kika oferă clientilor o paletă variată de produse, începând de la accesorii practice până la solutii complete de amenajare premium.

Sub motto-ul „Totul sub acelasi acoperis", retalierul oferă si servicii de tipul livrare, montare, măsurare, proiectare, preluare de mobilier vechi, racordare la instalatiile electrice si de apă si multe altele.

Echipa GolinHarris care coordonează contul kika este formată din Monica Botez – Client Service Director, Raluca Munteanu – PR Manager si Alexandra Brânzan – PR Executive.

GolinHarris Bucuresti a luat nastere în acest an în urma afilierii agentiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane, care detine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

Recunoscută de industria de comunicare prin câstigarea titlurilor Agentia de PR a anului 2010 în România si Best Large Agency to Work for în 2011 de către Holmes Report, GolinHarris este specializată în crearea de campanii de comunicare care generează word of mouth si vizibilitate crescută pentru clientii săi, indiferent de segmentul de piată în care acestia activează.

Agentia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.
 
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Century 21, Transavia, Architected Business Solutions, Hasbro, Frey Wille, Crucea Rosie Română.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One si este multiplă finalistă la festivaluri internationale precum European Excellence Award si Sabre Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//