• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noi retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi

Noi retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi

Wiesana, unul din primele branduri de margarină de pe piata din România, se relansează din toamna aceasta cu o nouă gamă dedicată alimentatiei echilibrate: Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi.

Wiesana Light contine doar 25% grăsime si este singura margarină light din segmentul premium, iar Wiesana Zi de Zi are o nouă retetă, cu un continut de 40% grăsime, care o face mai fină, mai cremoasă si mai gustoasă.

Dezvoltate în urma unui studiu amplu de cercetare, noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi contin un mix optim de uleiuri de floarea soarelui si rapită. Reteta adaugă gustului savuros si aromei fine o sursă naturală de sănătate: acizii grasi Omega 3 si Omega 6, precum si vitaminele E, A si D3 – esentiale pentru o dietă corectă.

„Noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi au fost special dezvoltate pentru consumatorii cu un stil de viată modern care doresc o dietă echilibrată. Sănătatea a devenit o preocupare zilnică pentru tot mai multi români, însă si pentru brandul Wiesana.” – Andreea Toloacă, marketing manager Orkla Foods România.

Lansarea noilor produse din gama Wiesana se va face printr-o campanie de comunicare ce va contine reclame pentru medii diferite: TV, online, print, outdoor, activări la raft în magazine si materiale promotionale inovative.

„Am pregătit o nouă campanie de comunicare pentru brandul Wiesana care sustine atât noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi, cât si aparitia pe piată a noului ambalaj – caserola rectangulară – creată pentru a fi în armonie cu noua pozitionare. "Arăti bine dacă te simti bine" este mesajul pe care îl transmite Wiesana prin noile retete si noua campanie de comunicare”. – Andreea Toloacă, marketing manager Orkla Foods România.

Orkla Foods România este prezentă pe piata bunurilor de larg consum din România din anul 2002 si este un jucător important în industrie.

Portofoliul Orkla cuprinde mărci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mâncăruri la conservă (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunătăti de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco). In segmentul profesional de panificatie, coferărie si patiserie, Orkla comercializează mărcile Selecta, Paticrem, Credin si Sonneveld.

Orkla Foods România apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente în 14 tări.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//