Wiesana, unul din primele branduri de margarină de pe piata din România, ~ se relansează din toamna aceasta cu o nouă gamă dedicată alimentatiei echilibrate: ~ Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi. Wiesana Light contine doar 25 ~ grăsime si este ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Noi retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi

Wiesana, unul din primele branduri de margarină de pe piata din România, se relansează din toamna aceasta cu o nouă gamă dedicată alimentatiei echilibrate: Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi.
Wiesana Light contine doar 25% grăsime si este singura margarină light din segmentul premium, iar Wiesana Zi de Zi are o nouă retetă, cu un continut de 40% grăsime, care o face mai fină, mai cremoasă si mai gustoasă.
Dezvoltate în urma unui studiu amplu de cercetare, noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi contin un mix optim de uleiuri de floarea soarelui si rapită. Reteta adaugă gustului savuros si aromei fine o sursă naturală de sănătate: acizii grasi Omega 3 si Omega 6, precum si vitaminele E, A si D3 – esentiale pentru o dietă corectă.
„Noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi au fost special dezvoltate pentru consumatorii cu un stil de viată modern care doresc o dietă echilibrată. Sănătatea a devenit o preocupare zilnică pentru tot mai multi români, însă si pentru brandul Wiesana.” – Andreea Toloacă, marketing manager Orkla Foods România.
Lansarea noilor produse din gama Wiesana se va face printr-o campanie de comunicare ce va contine reclame pentru medii diferite: TV, online, print, outdoor, activări la raft în magazine si materiale promotionale inovative.
„Am pregătit o nouă campanie de comunicare pentru brandul Wiesana care sustine atât noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi, cât si aparitia pe piată a noului ambalaj – caserola rectangulară – creată pentru a fi în armonie cu noua pozitionare. "Arăti bine dacă te simti bine" este mesajul pe care îl transmite Wiesana prin noile retete si noua campanie de comunicare”. – Andreea Toloacă, marketing manager Orkla Foods România.
Orkla Foods România este prezentă pe piata bunurilor de larg consum din România din anul 2002 si este un jucător important în industrie.
Portofoliul Orkla cuprinde mărci locale apreciate de consumatori precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mâncăruri la conservă (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunătăti de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco). In segmentul profesional de panificatie, coferărie si patiserie, Orkla comercializează mărcile Selecta, Paticrem, Credin si Sonneveld.
Orkla Foods România apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie cu 32 de companii prezente în 14 tări.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info