• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Un absolvent al ADC*RO, Copywriter la Friends Advertising, semneaza noua campanie a scolii

Un absolvent al ADC*RO, Copywriter la Friends Advertising, semneaza noua campanie a scolii

Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO in promotia 2009, in prezent Copywriter la Friends Advertising, semneaza noua campanie a scolii.

Brief-ul campaniei de anul acesta a fost gandit de tutorii Scolii ADC*RO si adresat tuturor absolventilor din cele trei promotii. Mesajul principal al campaniei trebuia sa fie “Scoala ADC*RO este cel mai scurt drum catre o cariera in publicitate”. Mai multe detalii despre tutorii scolii de anul acesta, dar si despre portofoliile absolventilor din cele trei promotii, puteti gasi pe site-ul scolii www.scoalaadc.ro .

Lucrarea desemnata castigatoare de catre tutorii scolii,  este realizata de Vladi Paunescu si are mesajul “advertising-ul nu este ceea ce pare de la distanta”. Ea se joaca cu fonturile si te lasa sa crezi, la o prima vedere, ca are un mesaj foarte simplu si cliseistic, dar,  pe masura ce te apropii, intelegi ca exista si completari subtile la acesta, astfel incat, in final, mesajul este complet schimbat si original.
 
“Mi s-a parut cel putin interesanta ideea de a da brieful unor fosti absolventi. Faptul ca Scoala a avut incredere sa dea promovarea pe mana unora pe care, pana nu demult, i-a invatat sa zboare, este o mica dovada de curaj din partea ei. Sigur, e un endorsement bun, dar poate fi si o dovada a faptului ca un numar insemnat de fosti absolventi au ajuns sa lucreze acum in creatiile unor agentii importante si sa patrunda in aceasta industrie. Iar pentru cei care urmeaza sa intre in noul an, am un mic mesaj: bucurati-va de cele 3-4 luni in care o sa aveti nopti nedormite. Daca o sa ajungeti sa nu va mai ramana timp pentru alte lucruri si totusi o sa va placa asta, atunci o sa stiti ca sunteti croiti pentru publicitate. “ a declarat Vladi Paunescu, cel ce semneaza campania de anul aceasta a Scolii ADC*RO.

In 2009, Vladi Paunescu a terminat al treilea in clasamentul general al Scolii ADC*RO si s-a clasat pe locul intai la TV si locul patru la Campanii integrate si Radio, in topurile realizate pe fiecare brief in parte.

Inscrierile la cea de-a patra editie a  Scolii ADC*RO continua pana pe 12 septembrie si se pot face online pe www.scoalaadc.ro

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Acesta este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute, parte din Millenium People.

Art Directors Club Romania (ADC*RO) este o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si ADOR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//