• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

EUROINS Romania creste pe property, asigurari medicale de calatorie si asigurari de raspundere civila

EUROINS Romania creste pe property, asigurari medicale de calatorie si asigurari de raspundere civila

În primul semestru al anului 2011, compania EUROINS România a subscris prime brute în valoare de peste 116 mil. lei (aferente unui număr de peste 460.000 de poliţe), înregistrând o scădere de 36% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această evoluţie are loc pe fondul unei contracţii a segmentului auto, care, în contextul creşterii de pe liniile property, travel şi răspundere civilă, a condus la echilibrarea portofoliului companiei.

Cea mai mare creştere pe care EUROINS România a înregistrat-o în perioada ianuarie - iunie 2011, de 200% faţă de perioada similară a anului trecut, a fost pe segmentul asigurărilor property. Astfel, valoarea primelor brute subscrise pe această clasă ajunge la sfârşitul semestrului I din 2011 la aproape 8,5 mil. lei, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2010, când a fost de 2,8 mil. lei.

Asigurările medicale şi de călătorii în străinătate au înregistrat la rândul lor o creştere de 113% în intervalul menţionat, volumul primelor brute subscrise în semestrul I din 2011 pentru această clasă ajungând la aproape 1 mil. lei. 

O creştere de 57% s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă generală, primele brute subscrise ajungând la valoarea de 1,7 mil. lei, faţă de primele şase luni ale anului 2010, când acestea au fost cu puţin peste 1 mil. lei. 

Ponderea primelor RCA+CASCO în total subscrieri în primul semestru din 2011 este de 89%, faţă de 96,5% în 2010. Scăderea subscrierilor la poliţele de răspundere civilă auto şi CASCO a fost de 41% în semestrul I din 2011 faţă de aceeaşi perioadă din 2010. 

“Scăderea segmentului auto ca pondere în total portofoliu, de 7,5%, s-a produs pe fondul creşterii ponderii asigurărilor property, asigurărilor de răspunderi civile generale şi asigurărilor medicale. Astfel, considerăm că ne-am îndeplinit obiectivele propuse la începutul anului, de echilibrare a structurii de portofoliu şi de reducere a expunerii pe segmentul auto”, a declarat Iulius Alin BUCŞA, Directorul General al EUROINS România.

În ceea ce priveşte daunele plătite de către EUROINS România, acestea au fost în semestrul I din 2011 în valoare de 81,6 mil. lei, cu 17% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când daunele plătite au fost de 98,2 mil. lei.

EUROINS Insurance Group (EIG), din care face parte integrantă EUROINS România, alături de EUROINS Bulgaria, EUROINS Macedonia şi EUROINS Health, este principalul motor de extindere a grupului pe piaţa de asigurări din Europa.

Compania a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete. Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//