• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Discovery Channel isi lanseaza grila de toamna si o noua imagine on-air

Discovery Channel isi lanseaza grila de toamna si o noua imagine on-air

Discovery Channel îşi lansează grila de toamnă şi o nouă imagine on-air, oferind publicului programe în premieră dar şi o înfăţişare mai dinamică. Începând cu 1 septembrie, noul „look” al canalului, precum şi noile programe vor reflecta mai bine aspiraţiile şi valorile publicului ţintă, bărbaţii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 39 de ani. În acelaşi timp, Discovery Channel va continua să ofere o combinaţie unică de divertisment şi informaţii interesante, adresându-se astfel unui public mai larg (Adulţi 15+).

Toamna asta vom avea o serie de programe noi, bazate pe idei originale, care se adresează spectatorilor noştri fideli, dar încearcă să aducă şi noi spectatori în faţa televizorului. Pentru a marca această împrospătare în materie de programe, am adoptat şi un „look” nou. Sper ca noile elemente grafice şi culorile folosite în ele să fie pe placul fanilor noştri, cei care apreciază combinaţia unică de informaţii consistente şi divertisment de calitate, cu care Discovery i-a obişnuit pe parcursul anilor, a declarat Ada Roseti, Channel Director SEE, Discovery Networks CEEMEA.

Una dintre cele mai importante premiere, reprezentativă pentru grila de toamnă şi pentru noua imagine a canalului este Curiosity, un program de referinţă, creat chiar de fondatorul companiei Discovery, John Hendricks. Noua serie are ambiţia de a aduce în discuţie întrebări majore care au preocupat şi preocupa oamenii, cum ar fi: „Există viaţă veşnică?”, „Există universuri paralele?” sau „Cum a fost creat Universul?” Seria va avea 14 episoade, fiecare fiind prezentat de o personalitate Hollywood-iană precum Morgan Freeman, Robin Williams sau Michelle Rodriguez.

Tot în noua grilă de toamnă, Discovery Channel a inclus şi câteva premiere prezentate de unii dintre cei mai cunoscute personale ale postului, precum şi de alte figuri celebre, actori sau oameni de ştiinţă. Începând cu prima săptămână a lunii septembrie, fanii Discovery Channel vor putea viziona următoarele emisiuni noi:

Curiosity – din 26 septembrie, în fiecare luni de la 22.00 - O serie de televiziune unică, în care se abordează marile întrebări ale vieţii.

Ground Zero: 10 ani mai târziu – din 4 septembrie, în fiecare duminică de la 21.00 -  Cronica proiectului de reconstrucţie a zonei World Trade din New York, Ground Zero. Producătorul executiv al programului este Steven Spielberg.

Tehnici esenţiale de supravieţuire (seria 6) – din 6 septembrie, în fiecare marţi de la 22.00.

Magia lui Keith Barry – din 7 septembrie, în fiecare miercuri de la 22.00 - Celebru în toată lumea, Keith Barry, expert în iluzionism şi magie, explorează misterele minţii şi ne dezvăluie cum ar putea oamenii obişnuiţi să îşi folosească mai bine propriile aptitudini.

Un tăntălău în jurul lumii – din 1 septembrie, în fiecare joi de la 22.00 - Este cea mai sofisticată farsă transformată în experiment social din istoria televiziunii, prezentată de Ricky Gervais (creatorul serialului de comedie “The Office”), Stephen Merchant si Carl Pilkington.

Top Gear  (seriile 15 şi 16) – din 1 septembrie, în fiecare joi de la 20.00.


Noua imagine on-air a postului a fost realizată de Stephen Royle, Creative Director, Discovery Networks CEEMEA, şi se bazează pe o paletă de culori pline de energie, pe elemente grafice dinamice, noi simboluri on-screen şi meniuri cu un aspect proaspăt, care “curg” într-un mod asemănător cu mişcarea imaginilor pe ecranul unui iPod sau iPhone.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este compania Nr. 1 în lume în domeniul programelor non-ficţiune, ajungând la peste 1,5 miliarde abonaţi din 210 ţări. Discovery oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor peste 130 retele în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 10 branduri Discovery ajung la 130 milioane abonaţi din 105 ţări, cu programe traduse în 16 limbi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//