• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profit de 39 milioane euro in S1, 2011, pentru Raiffeisen Bank Romania

Profit de 39 milioane euro in S1, 2011, pentru Raiffeisen Bank Romania

Raiffeisen Bank S.A. a realizat un profit net de 39 milioane euro in primele sase luni ale lui 2011. Scaderea de 22% fata de iunie 2010, cand profitul net a fost 50 milioane de euro, a fost cauzata in principal de modificarile fiscale si de o crestere moderata a costurilor cu provizioanele.

Valoarea totala a activelor Raiffeisen Bank a ajuns la 5,17 miliarde euro, o crestere de 13% fata de cele 4,57 miliarde euro cat totalizau activele bancii la finele lui iunie 2010. Comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, volumul total al creditelor a crescut cu 23%, la 3,33 miliarde euro, in timp ce depozitele au crescut cu 4%, ajungand la 3,56 miliarde. In consecinta, raportul credite/depozite este de 93% (iunie 2010: 79%).

Calitatea si dinamica pozitiva a portofoliului de credite retail si corporate au facut posibila cresterea cu 6% a veniturilor din dobanzi, la 115 milioane euro, in timp ce veniturile nete din comisioane au scazut cu 4%, la 87 milioane euro. Rata solvabilitatii Raiffeisen Bank (inclusiv profitul) a fost de 11,4% la sfarsitul primului semestru al lui 2011. Comparativ cu primul semestru al lui 2010, cheltuielile nete cu provizioanele au crescut cu 13% la 26 milioane euro, intr-un context dificil pentru activitatea de creditare. Pe de alta parte, rata creditelor neperformante a scazut de la 7,6%, cat era in iunie 2010, la 6,9%.

Raportul cost/venituri a crescut de la 61%, cat era la jumatatea lui 2010 (si 64,5% pentru intreg anul 2010) la 65%, in principal din cauza modificarilor de fiscalitate (cresterea TVA) si a cresterii cu 50% a contributiei la fondul de garantare a depozitelor.

“Am incheiat prima jumatate a anului cu un rezultat foarte bun data fiind revenirea economica lenta si conditiile dificile de piata. Cresterea eficientei si imbunatatirea serviciilor pentru clientii nostri vor ramane prioritatile noastre si in lunile urmatoare”, a spus Steven van Groningen, CEO Raiffeisen Bank Romania.

Segmentul corporate a avut un an foarte bun intr-un context economic dificil. Portofoliul de credite a crescut cu 24% fata de primul semestru al lui 2010, in timp ce depozitele au ramas la acelasi nivel.

In ciuda cererii scazute, pe segmentul de retail banking Raiffeisen Bank si-a crescut portofoliul de credite cu 23%, in timp ce depozitele au crescut pe acest segment cu 5%.

Activitatile de trezorerie si capital au avut rezultate bune in primul semestru al lui 2011, contribuind cu 20% la rezultatul net al bancii.

Dimensiunea bazei de clienti a Raiffeisen Bank a ramas neschimbata fata de iunie 2010, la aproape 2 milioane, dintre care aproape 100.000 IMM-uri si 8.000 de clienti corporate. La sfarsitul lui iunie 2011, reteaua Raiffeisen Bank cuprindea 542 de unitati, fata de cele 539 de la finalul lui iunie 2010. Banca avea 5.938 angajati la sfarsitul lui iunie 2011, in crestere fata de 5.906 la finele semestrului 1 al anului precedent.

Raiffeisen Bank Romania S.A. este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari si medii.

Raiffeisen Bank International AG (RBI), grupul care detine 99,49% din actiunile Raiffeisen Bank S.A, detine una dintre cele mai importante retele bancare din ECE, fiind prezenta in 17 piete din regiune prin intermediul unor banci subsidiare, companii de leasing si alti furnizori de servicii financiare. In total, aproape 60.000 de angajati Raiffeisen deservesc 13,5 milioane de clienti in aproximativ 3.000 de locatii, majoritatea acestora fiind in Europa Centrala si de Est. RBI este o subsidiara integral consolidata a Raiffeisen Zentralbank Osterreich AG (RZB).

RZB detine in mod indirect in jur de 78,5% din actiuni, restul tranzactionandu-se liber. Actiunile RBI sunt listate pe Bursa de Valori de la Viena. RZB este institutia centrala a Grupului Bancar Austriac Raiffeisen, cel mai mare grup bancar al tarii, si functioneaza ca sediul central al intregului Grup RZB, inclusiv RBI.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//