• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ursus ofera o bursa integrala pentru Scoala ADC*RO

Ursus ofera o bursa integrala pentru Scoala ADC*RO

Cei care isi doresc sa urmeze cursurile Scolii ADC*RO pot aplica pentru o bursa in valoare de 500 de euro, oferita de Ursus. Pentru a aplica, concurentii trebuie sa rezolve pana pe 9 septembrie un brief dat de Ursus, conform caruia vor crea o serie de exemple de brand de tara, pornind de la motive de mandrie nationala. Ei vor trebui sa livreze un print si o idee sau un concept de campanie pentru online. Brieful complet si mai multe informatii despre cum se poate aplica pentru aceasta bursa se gasesc pe www.scoalaadc.ro

In urma unei jurizari facute de Ursus, cea mai buna rezolvare a acestui brief va fi declarata castigatoarea bursei. Pentru a putea intra in posesia bursei, castigatorul trebuie sa fie declarat admis la Scoala ADC*RO. Inscrierile pentru concursul de admitere se pot face online, pe site-ul scolii, in perioada 20 iulie - 12 septembrie 2011, ora 10:00.

In urma evaluarii tuturor inscrierilor vor fi admisi 60 de studenti. Castigatorul bursei va fi anuntat odata cu lista celor admisi, la sfarsitul lunii septembrie, urmand ca, in luna octombrie, Scoala ADC*RO, care a ajuns la cea de-a patra editie, sa isi numere bobocii.

Printre tutorii care vor tine cursuri anul acesta se afla: Andrei Tripsa - Creative Partner Three; Catalin Dobre - Group Creative Director McCann Erickson Romania, Dorian Pascuci - Creative Director ADDV Euro RSCG; Octav Gheorghe - Creative Director Gavrila&Asociatii; Razvan Capanescu - Creative Director Publicis Romania; Serban Alexandrescu - Creative Director Headvertising; Sorin Tranca - Creative Director Friends Advertising; Stefan Vasilachi - Creative Director GMP Advertising; Valentin Suciu - Creative Director Odyssey.

Cea de-a treia editie a Scolii ADC*RO s-a incheiat in martie 2011 si a numarat 53 de absolventi si 10 internship-uri in agentii pentru primii clasati.
Castigatorul de anul trecut al bursei speciale, Adrian Olar, a absolvit scoala cu succes, iar acum face parte din echipa celor de la Brandstalk. Cursa pentru bursa de anul trecut a presupus uploadarea pe Facebook a unei poze cu tema “Cat de mult imi doresc sa ajung la Scoala ADC” si strangerea unui numar cat mai mare de like-uri. Competitia s-a desfasurat pe Facebook, a durat trei saptamani si a adunat 41 de concurenti si mii de like-uri.

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Acesta este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute, parte din Millenium People.

Art Directors Club Romania (ADCR*RO) este o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si ADOR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//