• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Presedintele juriului Effectiveness Awards de la Cannes vine la Bucuresti in Septembrie 2011

Presedintele juriului Effectiveness Awards de la Cannes vine la Bucuresti in Septembrie 2011

Jean-Marie Dru, una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, vine la Bucuresti sa vorbeasca despre eficienta, cum sunt platite ideile si de ce creativitatea nu mai este optionala in lumea de astazi.

Evenimentul va avea loc in data 28 septembrie, la The Ark, mall-ul creativ unde isi are sediul si TBWABucuresti.

Conferinta se adreseaza reprezentantilor de top ai principalelor corporatii de pe piata locala, oamenilor de marketing si comunicare, jurnalistilor si mass media. Temele principale vor fi schimbarile care s-au petrecut in modelele de remunerare al agentiilor, cat costa o idee, eficienta in comunicare si de ce astazi creativitatea nu mai este optionala in advertising.

Jean-Marie Dru, presedintele TBWAWorldwide, a fost anul acesta presedintele juriului nou infiintatei sectiuni Effectiveness Awards la Festivalul de publicitate de la Cannes. De peste 40 de ani in industria publicitatii, Jean-Marie Dru este autorul “Disruption”, conceptul care a revolutionat comunicarea ultimelor decenii si pe care TBWA l-a folosit in construirea unor brand-uri precum Apple, adidas, Playstation, Nissan, Pedigree sau Absolut.


Printre cartile scrise de Jean-Marie Dru se numara: “How Disruption Brought Order” (Palgrave, 2007), “Beyond Disruption” (John Wiley & Sons Inc, 2002), “Disruption” (John Wiley & Sons Inc.1996) si “Le Saut Créatif” (Lattes 1984).

Jean-Marie Dru a fost Presedintele juriului festivalului de publicitate de la Cannes de doua ori – prima data in 1982 si apoi in 1998. Este membru al European Advertising Association, si de asemenea este profesor la Paris Institute of Political Studies. In 2008, Jean-Marie Dru a fost distins cu Legiunea de Onoare franceza pentru contributia sa la industria advertisingului si lumii afacerilor.

TBWABucuresti este biroul local al retelei multinationale TBWA, una dintre cele mai renumite si puternice companii de comunicare, parte a Omnicom Inc., cel mai mare grup de comunicare din lume. TBWA asigura servicii integrate de comunicare, de la strategie, creatie si productie, la PR si evenimente speciale pentru clienti precum McDonald’s, Mars, Michelin, Henkel, Beko sau Adidas. De asemenea, agentia TBWABucuresti a elaborat si a participat la diverse programe si campanii media pe teme de educatie, asistenta si integrare sociala.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//