• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sistemul Mazda destinat monitorizarii partii din spate a autovehiculelor va primi premiul Euro NCAP Advanced

Sistemul Mazda destinat monitorizarii partii din spate a autovehiculelor va primi premiul Euro NCAP Advanced

Sistemul Mazda Rear Vehicle Monitoring (RVM) destinat monitorizării aşa numitului unghi mort, în care vizibilitatea este redusă pentru şofer, şi disponibil pe modelele Mazda3, Mazda6 şi CX-7 va fi distins cu premiul “Euro NCAP Advanced” în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna viitoare.

Reprezentanţii Euro NCAP au analizat sistemul Mazda RVM şi au fost impresionaţi de numeroasele beneficii de siguranţă pe care le oferă. Acesta asistă şoferul pentru a evita situaţiile periculoase sau coliziunile cu alte vehicule ce pot apărea în momentul schimbării benzii de deplasare. Doi senzori radar, fiecare montat în lateralele spoilerului din spate, măsoară în mod constant distanţa până la vehiculele apropiate şi viteza aproximativă a acestora.

La viteze mai mari de 60 km/h sistemul RVM avertizează conducătorul auto printr-un indicator luminos situat la interior în zona oglinzilor laterale dacă un autovehicul se află în unghi mort sau dacă în lateral se va afla vreo maşină în următoarele 5 secunde provenind din zona monitorizată ce se întinde până la 50 m în spate. Dacă şoferul acţionează semnalul de schimbare a direcţiei de mers în sensul vehiculului care se apropie, martorul va lumina intermitent şi un sunet va avertiza conducătorul să nu schimbe banda. Sistemul este proiectat să funcţioneze în orice condiţii meteorologice şi să detecteze toate tipurile de vehicule, inclusiv cele de mici dimensiuni cum sunt motocicletele.

Conform datelor Mazda aproape 5% dintre accidentele auto au loc între vehicule care se deplasează în acelaşi sens, iar aproximativ 80% dintre acestea sunt cauzate de schimbarea benzii de deplasare. Având în vedere specificaţiile sistemului, RVM poate duce la evitarea a până la jumătate din aceste accidente.

Mazda a fost primul constructor auto japonez care a lansat sistemul de monitorizare a părţii din spate a autovehiculului în Europa prin modelul Mazda6 în 2008. Ulterior sistemul a fost introdus şi în echiparea modelelor Mazda3 şi CX-7 în 2009 şi va fi inclus şi în dotarea noii Mazda CX-5 care va fi prezentată în premieră la Frankfurt în septembrie alături de Mazda3 facelift.

Începând cu 2010, “Euro NCAP Advanced” a început să premieze constructorii auto care introduc în producţia de serie noi tehnologii de siguranţă care demonstrează beneficii vizibile de siguranţă pentru consumatori.

Euro NCAP este o organizaţie independentă alcătuită din asociaţii de consumatori, cluburi auto şi autorităţi de transport din diferite ţări europene. Aceasta acordă cotaţii de siguranţă pentru autovehicule începând cu 1997.

Siguranţa a fost dintotdeauna o prioritate pentru Mazda. Mazda3 a primit cotaţia maximă de 5 stele în cadrul testelor de siguranţă Euro NCAP  din 2009 (pentru pasageri adulţi, protecţia copiilor, protecţia pietonilor şi sistemele de asistenţă). Mazda6 a fost cotată similar în acelaşi an, în timp ce Mazda2 (2007) şi Mazda5 (2005) au primit 5 stele pentru protecţia adulţilor (prin sistemul de testare anterior).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//