• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kaspersky Lab - cresteri spectaculoase ale business-ului in prima jumatate a anului 2011

Kaspersky Lab - cresteri spectaculoase ale business-ului in prima jumatate a anului 2011

Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, anunţă creşteri importante ale business-ului în pieţele din Statele Unite ale Americii şi Europa, în prima jumătate a anului. Compania şi-a mărit cota de piaţă pe segmentul utilizatorilor individuali (B2C), depăşind rezultatele competiţiei.

„Atât pieţele din Europa, cât şi cele din SUA prezintă o importanţă strategică pentru Kaspersky Lab, din punct de vedere al oportunităţilor de creştere şi al competiţiei”, spune Eugene Kaspersky, Preşedinte şi CEO al Kaspersky Lab.

„Creşterea cotei de piaţă a Kaspersky Lab pe aceste pieţe demonstrează că strategia noastră de business reflectă înţelegerea nevoilor pieţei şi o mai bună cunoaştere a tendinţelor în tehnologie. Suntem din ce în ce mai aproape de poziţia de lider global, care arată că ne aflăm pe drumul cel bun în atingerea locului întâi pe segmentul nostru de piaţă, în viitorul apropiat”, completează Kaspersky.
 
Pentru Kaspersky Lab, indicatorii din prima jumătate a anului 2011 arată o tendinţă de creştere şi consolidare a poziţiei de pe piaţă. Conform NPD, compania este pe locul întâi pe piaţa antivirus B2C din SUA, cu o cotă de piaţă de 31.3% (ca valoare a vânzărilor, calculată în USD), conform cifrelor pentru primul trimestru al anului 2011. Ca vendor de soluţii de tip Total Security şi Security, Kaspersky Lab se află pe poziţiile 2, respectiv 3.

Dintre primii patru cei mai importanţi producători de soluţii de securitate, Kaspersky Lab deţine cei mai buni indicatori de creştere în ţările europene şi continuă să-şi îmbunătăţească poziţia. Conform datelor GfK, în semestrul unu al anului 2011, Kaspersky Lab se află pe locul 2 pe segmentul B2C în Europa de Vest, fiind pe locul întâi în Germania şi Franţa. La categoria antivirus, compania a înregistrat rezultate foarte bune, fiind locul întâi, cu 46% din totalul pieţei de retail din Europa, în primele trei luni ale anului.

Kaspersky Lab este cel mai mare producător de soluţii de securitate informatică din Europa şi locul patru la nivel mondial. Compania oferă unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hackeri, phishing şi spam. Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori individuali, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//