Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, anunţă ~ creşteri importante ale business-ului în pieţele din Statele Unite ale Americii şi ~ Europa, în prima jumătate a anului. Compania ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Kaspersky Lab - cresteri spectaculoase ale business-ului in prima jumatate a anului 2011
Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, anunţă creşteri importante ale business-ului în pieţele din Statele Unite ale Americii şi Europa, în prima jumătate a anului. Compania şi-a mărit cota de piaţă pe segmentul utilizatorilor individuali (B2C), depăşind rezultatele competiţiei.
„Atât pieţele din Europa, cât şi cele din SUA prezintă o importanţă strategică pentru Kaspersky Lab, din punct de vedere al oportunităţilor de creştere şi al competiţiei”, spune Eugene Kaspersky, Preşedinte şi CEO al Kaspersky Lab.
„Creşterea cotei de piaţă a Kaspersky Lab pe aceste pieţe demonstrează că strategia noastră de business reflectă înţelegerea nevoilor pieţei şi o mai bună cunoaştere a tendinţelor în tehnologie. Suntem din ce în ce mai aproape de poziţia de lider global, care arată că ne aflăm pe drumul cel bun în atingerea locului întâi pe segmentul nostru de piaţă, în viitorul apropiat”, completează Kaspersky.
Pentru Kaspersky Lab, indicatorii din prima jumătate a anului 2011 arată o tendinţă de creştere şi consolidare a poziţiei de pe piaţă. Conform NPD, compania este pe locul întâi pe piaţa antivirus B2C din SUA, cu o cotă de piaţă de 31.3% (ca valoare a vânzărilor, calculată în USD), conform cifrelor pentru primul trimestru al anului 2011. Ca vendor de soluţii de tip Total Security şi Security, Kaspersky Lab se află pe poziţiile 2, respectiv 3.
Dintre primii patru cei mai importanţi producători de soluţii de securitate, Kaspersky Lab deţine cei mai buni indicatori de creştere în ţările europene şi continuă să-şi îmbunătăţească poziţia. Conform datelor GfK, în semestrul unu al anului 2011, Kaspersky Lab se află pe locul 2 pe segmentul B2C în Europa de Vest, fiind pe locul întâi în Germania şi Franţa. La categoria antivirus, compania a înregistrat rezultate foarte bune, fiind locul întâi, cu 46% din totalul pieţei de retail din Europa, în primele trei luni ale anului.
Kaspersky Lab este cel mai mare producător de soluţii de securitate informatică din Europa şi locul patru la nivel mondial. Compania oferă unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hackeri, phishing şi spam. Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori individuali, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info