• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul companiei Teletrans a crescut in primul semestru din 2011 cu 10,64%

Profitul companiei Teletrans a crescut in primul semestru din 2011 cu 10,64%

Compania TELETRANS, operator de telecomunicatii la nivel national, a înregistrat în primul semestru din 2011 o cifră de afaceri de 22.629.314 lei, în crestere cu 0,24% fată de aceeasi perioadă a anului trecut si un profit brut în crestere cu 10,64% fată de primul semestru al aceluiasi an.

Veniturile pe serviciile SCADA (Supervisory Control and Data Aquisition) au crescut cu un procent de 7% în prima jumătate a anului 2011,  pe fondul investitiilor în parcurile eoliene, dar si pe dezvoltarea proiectelor de solutii integrate.

“Planficăm pentru următoarea perioadă  o strategie de afaceri  orientată spre cresterea veniturilor din serviciile de SCADA , dar si o crestere a businessului pe  serviciile de  transport de fluxuri de date. În plus, vizăm încheierea de parteneriate, precum si finalizarea proiectului de  dezvoltare a retelei de fibră optică ce vor duce implicit la o crestere a capacitătii de oferte pe care le asigurăm clientilor nostri  ” a declarat Ovidiu Mihaila, Director General TELETRANS.

O directie relativ nouă pe care TELETRANS doreste să o valorifice este legată de tendinta si preocupările de pe piata infrastructurilor critice, tinând cont de gradul înalt de securitate al retelei de care dispune. În prezent, aceasta constă într-o retea backbone cu acoperire natională si o lungime totală de 5.000 de kilometri, plus o retea metropolitană cu acoperire în 8 orase - Bucuresti, Bacău, Cluj, Constanta, Craiova, Pitesti, Timisoara si Sibiu.

Obiectivele principale  ale companiei TELETRANS constau în mentinerea  trendului ascendent al cifrei de afaceri, în pofida contextului macroeconomic national si global actual afectat de criza economică,  precum si permanenta îmbunătătire a serviciilor furnizate atât către clientul principal TRANSELECTRICA, cât si către clientii din mediul privat.

TELETRANS, înfiintată în 2002, operează două retele de fibră optică: un backbone cu acoperire natională de aproximativ 5000 km, 9 inele, redundantă, si un backbone de aproximativ 4000Km, 4 inele, redundantă, tehnologie IP/MPLS configurate pe 8 routere de transport si 32 routere de acces.

TELETRANS are puncte de prezentă în 32 de municipii de judet, acces la reteaua de fibră optică în peste 110 locatii si legături crossborder cu Ungaria, Bulgaria, Serbia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//