• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GAV a creat campania Preturi care te fac fericit, pentru Penny Market

GAV a creat campania Preturi care te fac fericit, pentru Penny Market

Agentia de publicitate GAV a creat pentru Penny Market campania „Preturi care te fac fericit”. Aceasta ruleaza in prezent pe principalele canale de televiziune nationale.


„GAV este expertul national in comunicarea de retail. Avem cea mai bogata expertiza in domeniu, atingand segmente de piata diferite, precum cel al FMCG, fashion retail, food retail, financial retail, sport and clothing apparel retail, DIY etc. Suntem onorati si mandri ca in acest moment  GAV are nu mai putin de 4 clienti activi in comunicarea de retail, pozitionand agentia ca un expert hub al domeniului in Romania”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.


GAV, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Lucian, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei.


GAV numara printre clienti companii precum Daimler Chrysler, Raiffeisen Leasing, Billa Romania, Intersport sau New Look.


Agentia a fost premiata cu un Silver Effie in 2011 pe categoria de retail financiar pentru campania „Incredere”, dezvoltata pentru Raiffeisen Leasing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//