• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GolinHarris - agentie recunoscuta de Ad Age ca Best Place to Work for in Marketing & Media

GolinHarris - agentie recunoscuta de Ad Age ca Best Place to Work for in Marketing & Media

Reteaua globală de relatii publice GolinHarris este numită în topul Best Places to Work for in Media and Marketing, realizat de prestigioasa revistă de publicitate, marketing si media, Advertising Age. GolinHarris Bucuresti devine astfel singura agentie de PR din România prezentă în acest top.

Aceasta este cea de-a 5-a recunoastere de tipul Cei mai buni angajatori, pe care reteaua GolinHarris o primeste anul acesta, după cele acordate de The Holmes Report, The Sunday, The Los Angeles Business Journal si the National Association of Business Resources.

Dintre cele aproape 150 de companii din industria comunicării care au participat la selectia Ad Age, doar 30 au intrat în topul final. Între acestea, numai trei companii de PR au fost selectate la nivel mondial.

Reteaua GolinHarris s-a plasat pe pozitia 21 si a fost evidentiată pentru grija pe care o acordă stimulării imaginatiei angajatilor săi. Reteaua înfiintată de legendarul Al Golin în anul 1956 a creat programe care răsplătesc ideile si creativitatea angajatilor, precum Golin Grant, proiect prin care angajatii sunt încurajati să îsi dezvolte hobby-urile, initiativă pentru care compania le oferă premii în valoare de 1.000 de dolari si o săptămână de concediu plătit pe an pentru a-si urma pasiunile. Compania s-a remarcat si prin Golin Harris Awards, care recompensează anual proiectele de exceptie realizate de angajatii retelei din toată lumea.

„Noi trăim în fiecare zi în biroul GolinHarris ceea ce rezultatele acestui clasament confirmă în mod oficial: pasiune, creativitate, efervescentă, drag de clienti si de brandurile lor, drag de echipă si de proiectele noastre. si multă voie bună. It’s all about people!”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucuresti.

Acesta este cel de-al treilea an în care Ad Age realizează topul Best Places to Work For în industria de media si marketing. La acest top au fost invitate să participe agentiile care au mai mult de 50 de angajati si au cel putin un an de activitate. Au fost intervievati aproape 150 de angajatori si peste 12.000 de angajati. De la angajatori, s-au colectat informatii precum pachetele salariale, promovările si transparenta relatiilor de lucru, asistenta medicală si alte beneficii oferite angajatilor. Salariatii companiilor au fost rugati să îsi spună părerea cu privire la salarii si echitabilitatea acestora, mediul de lucru, onestitatea relatiilor profesionale, relatiile cu managementul si colegii, perspectivele de dezvoltare a carierei etc. S-a pus accent în special pe evaluarea acelor aspecte care contribuie la sentimentul de implicare a angajatilor („employee engagement”).

GolinHarris Bucuresti a luat nastere în acest an în urma afilierii agentiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane, care detine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

Recunoscută de industria de comunicare prin câstigarea titlurilor Agentia de PR a anului 2010 în România si Best Large Agency to Work for în 2011 de către Holmes Report, GolinHarris este specializată în crearea de campanii de comunicare care generează word of mouth si vizibilitate crescută pentru clientii săi, indiferent de segmentul de piată în care acestia activează.

Agentia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.
 
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Century 21, Transavia, Kludi, Architected Business Solutions, Hasbro, Frey Wille, Crucea Rosie Română.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One si este multiplă finalistă la festivaluri internationale precum European Excellence Award, Sabre Awards si IPRA.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//