• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Tomi Light - ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii

Tomi Light - ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii

Tomi, un brand cu traditie îndelungată si liderul pietei de ketchup în România, îsi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumpărătorii pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fără zahăr si cu 50% mai putine calorii.


În plus, Tomi Light păstrează acelasi gust inconfundabil al ketchup-ului Tomi Dulce, numărul 1 în preferintele românilor.


„Noul sortiment de ketchup, Tomi Light, vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor orientati spre produse mai sănătoase. Tomi Light este creat special pentru tineri activi cu obiceiuri de consum moderne, care preferă o masă cu mai putine calorii”, spune Andreea Toloacă, marketing manager.


Tomi adaugă mâncărurilor un gust si o savoare deosebite prin cea mai extinsă si variată gamă de ketchup de pe piată: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz (singurul ketchup creat special pentru copii, cu 30% mai putin zahăr), iar acum Tomi Light, primul ketchup fără zahăr.


Lansarea produsului Tomi Light se va face printr-o campanie outdoor care va cuprinde o serie de proiecte speciale si inovative.


„Tomi Light are un ambalaj original si sugestiv, elementul vizual principal fiind rosia siluetă. Dorim să expunem pe piată acest nou sortiment printr-o campanie outdoor specială, dat fiind faptul că Tomi vine mereu cu inovatie de gust si ambalaj” – Andreea Toloacă. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//