Tomi, un brand cu traditie îndelungată si liderul pietei de ketchup în ~ România, îsi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumpărătorii ~ pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fără zahăr si cu ~ 50 mai ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Tomi Light - ketchup fara zahar si cu 50% mai putine calorii
Tomi, un brand cu traditie îndelungată si liderul pietei de ketchup în România, îsi extinde gama cu un nou produs. Din toamna aceasta, cumpărătorii pot alege noul ketchup Tomi Light, primul ketchup fără zahăr si cu 50% mai putine calorii.
În plus, Tomi Light păstrează acelasi gust inconfundabil al ketchup-ului Tomi Dulce, numărul 1 în preferintele românilor.
„Noul sortiment de ketchup, Tomi Light, vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor orientati spre produse mai sănătoase. Tomi Light este creat special pentru tineri activi cu obiceiuri de consum moderne, care preferă o masă cu mai putine calorii”, spune Andreea Toloacă, marketing manager.
Tomi adaugă mâncărurilor un gust si o savoare deosebite prin cea mai extinsă si variată gamă de ketchup de pe piată: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz (singurul ketchup creat special pentru copii, cu 30% mai putin zahăr), iar acum Tomi Light, primul ketchup fără zahăr.
Lansarea produsului Tomi Light se va face printr-o campanie outdoor care va cuprinde o serie de proiecte speciale si inovative.
„Tomi Light are un ambalaj original si sugestiv, elementul vizual principal fiind rosia siluetă. Dorim să expunem pe piată acest nou sortiment printr-o campanie outdoor specială, dat fiind faptul că Tomi vine mereu cu inovatie de gust si ambalaj” – Andreea Toloacă.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info