Atelierele IQads Kadett, programul intensiv de training-uri si sesiuni de coaching pentru ~ juniorii din publicitate, organizat cu sprijinul Grolsch a luat sfarsit pe 21 ~ august 2011 cu festivitatea de premiere. Cei 25 de participanti au invatat ~ timp de ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Atelierele IQads Kadett au ajuns la final
Atelierele IQads Kadett, programul intensiv de training-uri si sesiuni de coaching pentru juniorii din publicitate, organizat cu sprijinul Grolsch a luat sfarsit pe 21 august 2011 cu festivitatea de premiere. Cei 25 de participanti au invatat timp de aproape o saptamana de la sase traineri din zonele de strategie, creatie si client, oferind la final propunerile lor de rezolvare a brief-ului pus la dispozitie de Grolsch.
La aceasta ultima intalnire din cadrul proiectului, cele 5 echipe au primit feedback din partea clientului si a trainerilor prezenti in acea seara, afland si care este echipa castigatoare, ai carei membri vor merge in internship-uri in agentiile implicate in proiect. Echipa castigatoare a Atelierelor IQads Kadett este formata din Raluca Brinzoiu, Sandra Bold, Daniel Strungariu, Dragos Mihaila si George Irimescu.
Andreea Munteanu (Grolsch), care a sustinut sesiunea de debriefing in prima zi a Atelierelor IQads Kadett, le-a oferit participantilor un feedback general la final, in care a mentionat ce a apreciat din prezentarile lor, dar si ce i-ar fi placut sa vada in plus in propunerile de comunicare pentru brief-ul pe care l-a oferit.
Alaturi de Andreea, participantii au fost instruiti de Andrei Tripsa (Creative Partner, Three), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) in cadrul unor sesiuni de training, urmate de sesiuni de coaching pe echipe.
“Am gasit foarte mult entuziasm care compensa lipsa de experienta sau de cunostinte a participantilor. Drive-ul acestor tineri mi-a dat si mie imboldul de a face mai mult. Chiar m-am dus la agentie: uite tinerii astia ce vor sa faca, hai sa adresez si eu baietilor de aici in sedinte in acest gen. Cred, pe de alta parte, ca faptul ca au asistat la coaching-uri ale unor traineri diferiti, din ramuri diverse ale industriei, a fost un lucru benefic pentru ei. Au avut sansa sa ia cate o bucatica de la fiecare. Nu consider ca a fost un training intesiv si extensiv, pe o perioada atat de scurta de timp, dar cu siguranta poate crea un suflu care sa-i anime in aceasta directie pe acesti tineri. Unii dintre ei am vazut ca au renuntat sa se duca la job-uri si si-au luat din timpul liber ca sa vina aici, ceea ce spune multe”, a spus Liviu Turcanu.
Si Andrei Tripsa a remarcat entuziasmul participantilor: “Imi place sa dau cu nasul de tineretul publicitar, intotdeauna mi-a placut... noi cei mai batrani avem de invatat mult de la ei. Asa ca eu admir pur si simplu faptul ca normalul pentru ei este SF pentru mine... ma hranesc destul de mult cu chestia asta. Acum legat de coaching, trebuie sa spun ca ma asteptam ca echipele sa indrazneasca mai mult, sa intre mai mult in creatie... am avut impresia ca s-au oprit la strategie/brief... imi doream sa vad un pic mai mult curaj din partea kadettilor... am vazut mai degraba niste copii maturi... which it's ok :)”.
“Prezentarile finale au fost un pic nestructurate, dar cred ca e normal pentru niste oameni care nu lucreaza intr-o agentie sa fie asa; unele dintre ele au fost chiar mai coerente decat multe prezentari de agentii pe care le-am vazut in ultima vreme. Si misto pentru ca intr-adevar, au mult mai multe cunostinte fata de alti oameni, mult mai into this job, ca sa zic asa, si cu dorinta de a face, ceea ce lipseste de multe ori de la multi oameni”, a spus Stefan Chiritescu in ziua prezentarilor.
In legatura cu modul in care juniorii si-au prezentat campaniile, Bogdan Gheorghiu a spus ca: “Erau oameni care luau cuvantul si oameni care taceau. Dar asta se intampla intotdeauna, peste tot se intampla chestia asta. Dar ca atitudine, intr-adevar, toti sunt oameni care e clar ca vor sa faca treaba. Mie mi se pare ca e o schimbare la ultimele generatii, din ultimii doi-trei ani. Pentru ca lucrurile s-au dus in pamant si acum vad ca incep sa isi mai revina. Adica eu am oameni de creatie pe care i-am luat de la Ateliere“.
La randul lor, participantii au povestit cum a fost experienta Atelierelor IQads Kadett pentru ei si cat de mult au muncit la crearea campaniilor. Toti participantii de la Atelierele IQads Kadett au primit gratuit cate un cod de acces pentru testul IQads Kadett.
Atelierele IQads Kadett reprezinta o saptamana de training-uri si sesiuni de coaching cu oameni din industria locala de publicitate, care supravegheaza cei 25 de participanti pregatiti sa experimenteze tot ce tine de lucrul intr-o agentie de publicitate – de la primirea brief-ului, elaborarea strategiei si gasirea ideilor creative si pana la realizarea executiilor si prezentarea in fata clientului.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info