• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OTP Bank Romania - profit net de 22,9 milioane RON in semestrul I, 2011

OTP Bank Romania - profit net de 22,9 milioane RON in semestrul I, 2011

Conform raportului original depus la Bursa de Valori din Budapesta, subsidiara din România a OTP Bank a înregistrat un profit net de 22.9 milioane RON, ceea ce reprezintă o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.


Comparativ cu perioada similară a anului precedent, profitul operaţional a crescut cu 14%, datorită unui venit net îmbunătăţit generat din dobânzi şi a unui bun control al costurilor. În primul semestru din 2011, activitatea de creditare a fost concentrată pe credite pentru IMM-uri şi credite ipotecare retail, însă, în cel de-al doilea trimestru, se poate observa şi o creştere de 5% a creditelor pentru companiile mari.


În ultimul an, OTP Bank România şi-a dezvoltat portofoliul de credite, ajustat la cursul de schimb valutar, înregistrând o creştere de 5% faţă de perioada similară a anului precedent.


Depozitele de retail, ajustate la cursul de schimb valutar, au continuat să crească, cu o contracţie semnificativă pe segmentul depozitelor corporative.


OTP Group a înregistrat, în primul semestru din 2011, un profit după impozitare de 74,5 miliarde HUF. Suma reprezintă o creştere cu 7%, comparativ cu perioada similară a anului precedent.


Subsidiarele străine ale OTP Group au realizat 30% din profitul consolidat ajustat (26,8 miliarde HUF, reprezentând 36% din profitul neajustat), ca urmare a îmbunătăţirii performanţei operaţiunilor din Ucraina, Bulgaria, Rusia, România şi Croaţia.


De asemenea, o altă performanţă a OTP Group o reprezintă rezultatele celui de-al doilea test european de stres, publicate de Autoritatea Bancară Europeană pe 15 iulie 2011, care au evidenţiat o poziţie de capital remarcabilă.


Chiar şi într-un scenariu pesimist, raportul Tier1 al OTP Core ar fi de 13,6%, al treilea cel mai ridicat în rândul băncilor europene. Dintre băncile prezente în România, OTP Bank a obţinut cel mai bun calificativ.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//