• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Eureko Asigurari – crestere cu 9,6% a volumului total de prime brute subscrise in S1, 2011

Eureko Asigurari – crestere cu 9,6% a volumului total de prime brute subscrise in S1, 2011

Eureko Asigurări a înregistrat în primele sase luni din 2011 o crestere cu 9,6% a primelor brute subscrise, la 21,8 milioane lei, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut.


„Cresterea înregistrată vine în contextul în care am continuat si în prima jumătate a acestui an strategia de îmbunătătire a produselor si serviciilor de asigurări oferite, precum si de simplificare a acestora. O tendintă observată în intervalul analizat este reducerea usoară a ratei de anulare a politelor, în ciuda mediului economic dur, ce a continuat să pună presiune asupra pietei de asigurări per ansamblu. Numărul total de contracte semnate ne-a arătat că nevoia de sigurantă si profit a crescut, evolutie firească având în vedere conditiile economice actuale”, a declarat Frans van der Ent, Director General – Eureko Asigurări.


Rezultatul a fost sustinut de primele brute subscrise aferente asigurărilor de sănătate, care au înregistrat un avans anual de 34%, la 6,13 milioane lei, ceea ce conferă companiei o cotă de piată estimată de 40% în acest segment, în care îsi păstrează pozitia de lider.

De asemenea, primele brute subscrise aferente asigurărilor de viată au ajuns la 15,35 milioane lei, în crestere usoară fată de primele sase luni ale lui 2010.


"La baza rezultatului înregistrat în primele sase luni pe segmentul de asigurări de sănătate stau contractele semnate cu diferite companii din sectorul corporate. Piata de retail este încă afectată de mediul economic dur, totusi am început să observăm semne de revenire si cred că vom înregistra rezultate mai bune în a doua parte a anului", a declarat Carmen Radu, Director General Adjunct – Eureko Asigurări.

Eureko este un grup de asigurari nelistat la bursă, activ în alte sapte tări europene, în afară de tara de origine, Olanda. Obiectul principal de activitate este reprezentat de asigurări – generale, sănătate si protectia veniturilor – si serviciile legate de asigurări de viată si pensii administrate privat.

"Bazându-ne pe rădăcinile noastre cooperatiste, avem o misiune clară: să fim cel mai de încredere asigurator. Ne urmăm această ambitie prin orientarea către clienti si către rezultate, în toate activitătile în care ne implicăm", spun oficialii Eureko.

Grupul este prezent în România prin Eureko Asigurări si Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//