• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profit net de peste 46 de milioane de euro pentru Saxo Bank in prima jumatate a anului 2011

Profit net de peste 46 de milioane de euro pentru Saxo Bank in prima jumatate a anului 2011

Saxo Bank raportează un profit net de peste 46 de milioane de euro pe semestrul I al lui 2011. Fată de aceeasi perioadă a anului trecut, când piata a manifestat o volatilitate si activitate iesite din comun, profitul a înregistrat o scădere cu 37%. Cifra se încadrează în asteptări si target, reprezentând o crestere cu 375% fată de ultima jumătate a lui 2010.

Saxo Bank a remarcat cresterea semnificativă a volumului mediu tranzactionat în indici CFD, actiuni simple si commodities, actiuni cash, optiuni FX si futures, comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Volumele lunare FX au fost, în medie, de 161 de milioane EUR în prima jumătate a anului 2011, cu volume mai reduse în primul trimestru si o revenire în al doilea. 

În vreme ce nivelul activitătii generale al traderilor si investitorilor a fost moderat în prima jumătate a lui 2011, Saxo Bank a înregistrat o crestere continuă a depozitelor colaterale ale clientilor si al bunurilor plasate sub management, ambele fiind fundamentul viitoarelor afaceri si profituri. Totalul bunurilor aflate sub administrarea Saxo Bank a crescut de la 4,18 miliarde de euro la sfârsitul lui 2010 la 4,34 miliarde EUR. Depozitele colaterale ale clientilor în businessul de asset management al Saxo Bank a crescut de la 4,2 miliarde EUR, în decembrie 2010, la 4,41 miliarde EUR, la 30 iunie 2011.

Venitul operational pe primele sase luni ale lui 2011 au atins 238 de milioane de euro la nivel de grup. Este mai putin comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, însă în crestere semnficativă fată de a doua jumătate a lui 2010.

Kim Fournais si Lars Seier Christensen, co-fondatori si presedinti ai Saxo Bank, au declarat: “Saxo Bank a obtinut un venit net satisfăcător la jumătatea anului, în concordantă cu prognozele, în pofida stării generale a pietei, cu un apetit de risc redus si activităti mai scăzute ca volum pe piata de capital. Privind cu atentie costurile totale de dezvoltare, Saxo Bank se va concentra în continuare pe extinderea produselor si serviciilor, odată cu opimizarea eficientei si profitabilitătii operatiunilor noastre. Credem că, pe plan general, grupul nostru are un fundament solid pentru businessul actual si viitor. Dorim să creăm valoare adăugată pentru stakeholderii nostri.”

Saxo Bank este o bancă specializată în investitii si tranzactionări online. Banca permite clientilor să tranzactioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, actiuni, contracte Futures, optiuni si alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzactionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader si SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clientii institutionali ai băncii.

White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă si presupune personalizarea si crearea de mărci pentru platformele de tranzactionare  pentru alte institutii financiare si brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienti white label si deserveste mii de clienti retail în peste 160 de tări.

Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogati si, de atunci, si-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga si birouri în Australia, Cehia, Franta, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Emiratele Arabe Unite.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//