Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a gandit ~ si implementat, la Festivalul de publicitate neconventionala Adfel, o activare pentru minidepozitul ~ cu autoservire EuroMinostorage. Executia neconventionala se inscrie sub ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Rusu+Bortun Brand Growers comunica EuroMiniStorage la Adfel

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a gandit si implementat, la Festivalul de publicitate neconventionala Adfel, o activare pentru minidepozitul cu autoservire EuroMinostorage.
Executia neconventionala se inscrie sub conceptul "pasiunile ar trebui sa-ti ocupe timp, nu spatiu". Astfel, EuroMiniStorage incearca sa-i inspire pe motociclisti, biciclisti, snowboarderi si alti pasionati sa-si petreaca mai mult timp practicand sportul preferat si sa-si ocupe cat mai putin spatiu cu obiectele pasiunii lor.
"Din nevoia de spatiu, foarte multi tineri renunta la locuri utile din casa pentru a-si depozita scuterul sau placa. Cand e party si-i inghesuiala la baie, e bine sa ai o a doua toaleta utilizabila. Si pac, dai cu nasul de-o bicla contorsionata. Ne-am gandit c-ar fi relevant pentru publicul EuroMiniStorage sa traiasca la Adfel o astfel de experienta.", povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers.
Din partea agentiei Rusu+Bortun s-au implicat: Adrian Grigore - Junior Project Manager, Tudor Nastase - Senior Designer si Catalin Rusu - Copywriter&Creative Director, iar din partea EuroMinostorage, Alina Oprea - Sales & Marketing Executive. "Multumim celor de la Mai Mult Verde & Cicloteque pentru bicicletele din dotare", spun oficialii agentiei.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul Rusu+Bortun cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gilette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Set Events (Romanian Boat Show), The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life, clubfiat.ro), Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare, Romspedition Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever South Central Europe (Rama, Becel, Kaliakra – Bulgaria), Technophar.
Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Bortun•Olteanu, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, Haute Pepper, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.
EuroMiniStorage este primul depozit cu auto-servire din Romania cu destinatie specifica, cu o suprafata aproximativa de 7 500 metri patrati pe trei niveluri si cu peste 1 000 unitati disponibile pe o suprafata de 5 600 metri patrati spre inchiriat.
Investitorii canadieni au vrut sa creeze o cladire de talie mondiala, fara menajamente in privinta costurilor sau efortului folosind cele mai bune standarde si sisteme globale. Investitia totala se apropie de 8 milioane de euro.
EuroMiniStorage a ales locatia pentru a maximiza vizibilitatea si accesul si a creea o locatie de retail pentru depozite de tip auto-servire din Romania.
Avand in prezent magazine atat in Bucureşti cat si in Budapesta, grupul planifica deschiderea unor altor 4 depozite in fiecare oras in urmatoarele 36 luni, investind pana la 25 milioane euro.
EuroMiniStorage a stabilit standardul in ceea ce priveste conceptul de depozit cu auto-servire in Romania si Ungaria pentru anii ce vor veni.
EuroMiniStorage este detinuta de catre un grup de investitori canadieni cu o experienta combinata in afaceri de peste 50 de ani in Europa Centrala si de Est.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info