• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Libra Internet Bank - noul brand sub care va functiona Libra Bank

Libra Internet Bank - noul brand sub care va functiona Libra Bank

Incepand din august 2011, Libra Bank isi schimba denumirea in Libra Internet Bank, adaugand astfel o noua componenta strategica, sustinuta de cresterea canalelor alternative influentate de inovatia tehnologica.

"Consecinta a deciziilor adoptate recent la nivel de actionariat si management al bancii, aceasta componenta marcheaza o noua etapa de dezvoltare pentru banca, urmand directia stabilita la inceputul acestui an", spun reprezentantii bancii.

Libra Internet Bank va pastra focusul pe nisa sa traditionala – cea a profesiilor liberale si a IMM-urilor, adaptandu-se insa cu rapiditate contextului actual, dar si ritmului si cerintelor clientilor, oferindu-le servicii virtuale competitive, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile in prezent in mediul bancar.

“Schimbarea denumirii in Libra Internet Bank vine firesc, ca urmare a specificului business-ului clientilor nostri, care activeaza intr-un mediu antreprenorial, dinamic, pentru care rapiditatea si accesul la inovatie nu mai reprezinta o optiune, ci o realitate a vietii lor de zi cu zi. Intelegand acest lucru, ne-am propus sa folosim tehnologia in beneficiul lor, oferindu-le solutii care depasesc aria clasica a operatiunilor standard si duc serviciile bancare la un alt nivel. Vom ramane fideli deservirii categoriei profesiilor liberale si IMM-urilor, pastrand in portofoliu produsele care le sunt destinate, dar vom explora la maxim toate oportunitatile contextului online".

"Practic am integrat particula “Internet” in numele bancii pentru a arata deschiderea noastra spre accesibilitate, atat din punct de vedere al costurilor cat si din punct de vedere al operatiunilor. Vom continua sa fim banca flexibila, cu care este usor sa lucrezi intotdeauna in conditii de maxima securitate si confort, concentrandu-ne in acelasi timp asupra accelerarii ritmului inovatiilor. Perspectivele sunt foarte bune”, spune Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank.

Primii pasi in exploatarea oportunitatilor de dezvoltare oferite de mediul on-line au fost deja facuti de banca, incepand cu pozitionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking, pozitionare comunicata la inceputul acestui an. Acest lucru a fost sustinut de o serie de inovatii care transforma acest serviciu intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare.

Acces Investigator, Buget Planner sau platforma de plati on-line cu cardul sunt doar cateva dintre produsele inovative dezvoltate de Libra Internet Bank in acest sens. Cu ajutorul acestor instrumente, clientii bancii pot verifica in timp real incidentele de plata ale potentialilor parteneri, isi pot gestiona online bugetul personal sau isi pot extinde afacerea pe Internet.

Investitiile in aceste linii de business sunt sustinute de rezultatele financiare recent publicate, Libra Internet Bank inregistrand, la sfarsitul anului 2010, un profit net de 10.08 milioane RON (dupa standardele IFRS). Pentru primul semestru al acestui an banca a raportat un profit net cumulat in suma de 9.15 milioane RON (dupa standardele RAS).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//