• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fondul Proprietatea cere convocarea AGEA la Hidroelectrica si Nuclearelectrica, pentru aprobarea listarii la BVB

Fondul Proprietatea cere convocarea AGEA la Hidroelectrica si Nuclearelectrica, pentru aprobarea listarii la BVB

Fondul Proprietatea, în calitate de acţionar minoritar, anunţă astăzi faptul că a cerut convocarea Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor Hidroelectrica, respectiv Nuclearelectrica, pentru aprobarea listării celor două companii la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).

Potrivit ultimului memorandum de înţelegere cu Fondul Monetar Internaţional, Guvernul, prin Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri (MECMA), acţionarul majoritar al Hidroelectrica şi Nuclearelectrica, şi-a luat angajamentul de a vinde pachete minoritare în aceste companii cu scopul de a genera fonduri semnificative necesare pentru investiţii în sectorul energetic.

Fondul Proprietatea susţine cu tărie organizarea pentru aceste două companii de Oferte Publice Iniţiale (IPO), care ar aduce beneficii tuturor actorilor implicaţi: companiilor însele, Guvernului României, Bursei de Valori Bucureşti, Fondului Proprietatea şi acţionarilor acestuia, precum şi economiei României în general.

Fondul Proprietatea anticipează ca principale beneficii:

O creştere a transparenţei şi respectarea unor reguli de guvernanţă corporativă mai stricte impuse de către Bursa de Valori Bucureşti.

Responsabilitatea decizională a managementului companiilor în faţa tuturor acţionarilor.

În urma Ofertelor Publice Iniţiale, companiile vor avea acces mai facil la finanţare, prin capital sau datorie, necesară pentru implementarea unor investiţii importante pentru afacerea lor, precum proiectul Tarniţa pentru Hidroelectrica sau cele două noi reactoare nucleare pentru Nuclearelectrica.

Guvernul, prin MECMA, va păstra participaţia majoritară în aceste companii beneficiind direct din creşterea valorii acestora.
Bursa de Valori Bucureşti va câştiga doi emitenţi importanţi, care vor contribui la o lichiditate crescută şi la o vizibilitate îmbunătăţită, atât la nivel local, cât şi internaţional.

Fondul Proprietatea va beneficia de plus valoarea creată în două importante deţineri ale sale, ceea ce va fi în interesul pe termen lung al acţionarilor săi.
Toate acestea vor avea un impact asupra economiei româneşti, care va câştiga de pe urma a două noi companii eficiente, care produc valoare pentru acţionari şi se tranzacţionează transparent prin intermediul bursei.

„Credem cu tărie că Hidroelectrica şi Nuclearelectrica sunt pregătite să iasă pe piaţă şi că acest proces trebuie să înceapă cât mai repede posibil. Companiile au nevoie de finanţare, de mai multă transparenţă şi deschidere, de guvernanţă corporativă îmbunătăţită şi eficienţă crescută. Suntem încrezători că Ofertele Publice Iniţiale ale Hidroelectrica şi Nuclearelectrica pot avea succes, ceea ce va atrage mai mulţi investitori pe piaţă şi va creşte valoarea portofoliului Fondului Proprietatea”, a declarat Greg Konieczny, manager de fond, Fondul Proprietatea.

Adunările Generale Extraordinare ale Acţionarilor Hidroelectrica, respectiv Nuclearelectrica, ar trebui să aibă loc în termen de maxim 60 de zile de la solicitarea înaintată de Fondul Proprietatea.

Lansat în decembrie 2005, Fondul Proprietatea a fost creat pentru despăgubirea cetăţenilor români ale căror proprietăţi au fost confiscate de fostul regim comunist. În urma licitaţiei internaţionale anunţate în decembrie 2008, Franklin Templeton a câştigat, în iulie 2009, mandatul în valoare de 3,77 miliarde Euro1 al Fondului Proprietatea, fiind selectată dintre şapte companii globale de management al activelor. Franklin Templeton a preluat oficial rolul de manager de investiţii şi administrator unic al Fondului pe 29 septembrie 2010.

Franklin Templeton şi-a stabilit un birou în Bucureşti în mai 2010, cu o echipă de 25 de angajaţi, incluzând 6 specialişti locali în investiţii sprijiniţi de cei 40 de manageri de portofolii şi analişti din cadrul echipei lărgite a Templeton Emerging Markets.

Franklin Templeton Investment Management Limited este o filială a Franklin Resources, Inc. [NYSE:BEN], o organizaţie globală de management al investiţiilor ce operează sub denumirea Franklin Templeton Investments. Franklin Templeton Investments furnizează soluţii globale şi locale de management al investiţiilor administrate de echipele de investiţii ale Franklin, Templeton, Mutual Series, Fiduciary Trust, Darby şi Bissett. Compania situată în San Mateo, California, are mai mult de 60 de ani de experienţă în investiţii şi administrează active în valoare de peste 734 miliarde dolari, conform datelor disponibile la data de 30 iunie 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//