• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Veniturile Wienerberger in Europa de Sud-Est au crescut cu 18% in prima jumatate a anului 2011

Veniturile Wienerberger in Europa de Sud-Est au crescut cu 18% in prima jumatate a anului 2011

Producătorul de cărămizi Wienerberger, liderul mondial şi cel mai important producător de pe piaţa din România, a raportat o creştere de 18% a vânzărilor de cărămizi şi de 25% a livrărilor de pavaje în prima jumătate a acestui an într-o zonă în care numărul caselor noi construite s-a diminuat constant.


Compania Wienerberger a înregistrat în perioada iulie 2010- iulie 2011 venituri totale în Sud-Estul Europei de 273 milioane de euro, avansul faţă de iulie 2009 – iulie 2010 fiind de 17%. În acelaşi interval profitul operaţional al companiei s-a majorat cu 45% în această regiune ajungând la 44 milioane de euro.

Aceste rezultate reflectă activitatea de pe pieţele din Polonia, Cehia, Rusia, Finlanda, Statele baltice, Ungaria, Bulgaria, România şi alte state mici din Estul Europei. Volumul lucrărilor de construcţii s-a diminuat cu 4,7% în România în prima jumătate a anului potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică.


La nivel global veniturile companiei au crescut în primele şase luni ale acestui an cu 19% până la 986 milioane de euro. Profitul operaţional s-a majorat cu 58% de la începutul anului ajungând la 123 milioane euro.


Veniturile producătorului de cărămizi au fost susţinute de o mai bună utilizare a capacităţilor de producţie instalate, de un management strict al costurilor şi de majorarea preţurilor cărămizii. Preţurile au crescut cu aproximativ 1% în perioada menţionată.


“Aceste rezultate dovedesc că suntem pe drumul cel bun. Succesul nostru are la bază o focusare pe marketing şi pe vânzarea de produse inovative şi eficiente energetic. Rezultatele au fost influenţate şi de măsurile anterioare de reducere, dar şi de achiziţiile care ne-au îmbunătăţit poziţia în piaţă” a explicat Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.


Trendul pozitiv se aşteaptă să se menţină şi în a doua parte a anului în special pe pieţele din Vestul Europei, în Polonia, Cehia şi Rusia. Compania vede o importantă oportunitate de creştere în livrarea de produse prietenoase cu mediul care să ajute la reducerea pierderilor de energie a clădirilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//