• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FedEx Trade Networks - deschiderea biroului din Bucuresti

FedEx Trade Networks - deschiderea biroului din Bucuresti

FedEx Trade Networks, o filială a FedEx Corp. (NYSE: FDX) si un transportator international aerian si maritim în plină crestere, a anuntat astăzi extinderea prezentei sale la nivel mondial, prin crearea unor noi centre de operatiuni în Bucuresti, România; München, Germania si Chengdu, China. Noul birou din Bucuresti este situat în nordul capitalei, la Otopeni, în apropierea Aeroportului International Henri Coandă.

„România este un puternic centru logistic si clientii nostri vor avea acum acces direct la un personal local cu experientă si expertiză în domeniu,” a declarat Florina Paraschivescu, director  FedEx Trade Networks pentru România. „Prin noul nostru birou din Bucuresti vom oferi solutii flexibile si fiabile pentru lantul logistic, solutii construite si adaptate la nevoile  unice ale clientilor nostri din România.”

Deschiderea unui birou în România este un pas important pentru segmentul de transport de mărfuri al gigantului mondial în logistică FedEx cu sediul în Memphis, Tennessee. România se situează în mod strategic atât la intersectia dintre principalele rute care leagă Europa de Vest cu Marea Neagră si Orientul Mijlociu, precum si cele care conectează regiunea Mării Baltice cu Peninsula Balcanică si Marea Mediterană. Cu o crestere a traficului aerian de marfă preconizată pentru următorii doi ani, expedierea de mărfuri si industria de logistică joacă un rol economic important în România, reprezentând 10% din PIB.

Această ultimă rundă de inaugurări de sedii marchează al patrulea an consecutiv în care FedEx Trade Networks îsi extinde în mod sustinut reteaua sa mondială.

Începând cu anul 2008, compania a deschis 41 de birouri în afara SUA si Canada si continuă să crească. Biroul din Bucuresti este primul sediu FedEx Trade Networks din România.

Luna trecută, compania a anuntat că oferă acum clientilor trei solutii distincte de transport maritim prin intermediul noului său portofoliu de optiuni pentru transportul maritim. Aceste noi optiuni oferă posibilitatea clientilor de a alege si implementa serviciul de transport  maritim de marfă care răspunde cel mai bine nevoilor specifice lantului lor logistic - flexibilitatea produsului sau  un serviciu de distributie rapidă pe piată.

Pe lângă noul portofoliu de optiuni pentru transportul maritim , clientii FedEx Trade Networks beneficiază  de solutii flexibile de transport aerian de marfă, o varietate de servicii cu valoare adăugată, inclusiv capacitatea de localizare si urmărire a  lantului logistic complet si controlul gestiunii de bunuri în tranzit de la punctul de plecare si până la destinatia finală. Compania oferă si alte solutii multimodale, precum cele de brokeraj vamal, gestiunea bonurilor de comandă prin serviciul Global Order Logistics, transport rutier de marfa, depozitare si distributie.

Cele mai recente centre operationale din Bucuresti, München si Chengdu se alătură unei retele mondiale de birouri detinute de compania FedEx Trade Networks.

Printre alte locatii amintim Marea Britanie (Manchester si Londra), Olanda (Amsterdam si Rotterdam), Belgia (Bruxelles si Anvers), Franta (Paris si Le Havre), Spania (Madrid si Barcelona), Italia, Germania (Frankfurt si Hamburg), Polonia (Gdynia si Varsovia), Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Turcia, Emiratele Arabe Unite, India (Mumbai, Chennai si Delhi), Mexic, Brazilia, Singapore, Taiwan, Hong Kong si orase din China (Shanghai, Beijing, Guangzhou, Shenzhen, Qingdao, Tianjin, Xiamen, Dalian si Ningbo). Compania detine de asemenea un birou de reprezentantă în Vietnam.

FedEx Trade Networks si companiile sale predecesoare au peste 100 de ani de experientă în comertul international. Tehnologia avansată a companiei, precum si reteaua internatională de sedii si aliante îi permite să ofere solutii complete de expediere de marfă pe cale aeriană si maritimă, brokeraj vamal, serviciul Global Order Logistics, distributie si transport rutier de marfă, servicii de consiliere comercială si solutii avansate pentru comert electronic si de facilitare a comertului în general. FedEx Trade Networks detine resursele si suportul necesar pentru a-si ajuta clientii să navigheze prin labirintul expedierii de bunuri la nivel mondial.

FedEx Corp. (NYSE: FDX) oferă clientilor si partenerilor comerciali internationali un larg portofoliu de solutii de transport, comert electronic si servicii comerciale. Cu o cifră de afaceri anuală de 38 miliarde de dolari, compania oferă aplicatii comerciale integrate prin intermediul companiilor care operează si colaborează sub respectatul brand FedEx.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//