• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Romaneasca relanseaza site-ul www.banca-romaneasca.ro, intr-o noua formula grafica

Banca Romaneasca relanseaza site-ul www.banca-romaneasca.ro, intr-o noua formula grafica

Banca Românească relansează platforma online www.banca-romaneasca.ro, într-un nou concept vizual, mult mai atractiv şi facil pentru utilizatori. Noul design, conţinutul, noua structură informaţională, dar şi noile funcţionalităţi tehnice adăugate au fost astfel gândite încât să ofere clientului o experienţă de navigare intuitivă, prietenoasă, bazată pe orientarea şi identificarea rapidă a detaliilor căutate.

Oferta Băncii Româneşti pentru persoane fizice şi juridice este prezentata într-o manieră directă şi clară, pentru a permite o înţelegere mai bună a produselor.

“Lansarea noului site într-o formulă grafică modernă face parte din strategia băncii de îmbunătăţire a comunicării cu clienţii acesteia, prin creşterea transparenţei, oferirea de servicii de calitate şi accesul rapid la informaţiile necesare. Ne dorim o relaţie deschisă şi directă cu clienţii noştri, iar noul site ne facilitează acum acest obiectiv”, a declarat Marinos Stratopoulos , Director General al Băncii Româneşti.

Datorită folosirii tehnologiilor moderne, noul site permite încă de la prima interacţiune accesul la un calculator de credite, necesar pentru simularea  unui potenţial împrumut pe care utilizatorul intenţionează să îl contracteze. În plus, avantajele produselor Banca Românească sunt clar evidenţiate, astfel încât decizia celor interesaţi să fie mult uşurată.

Pe lângă noile funcţionalităţi, noua structură prezintă secţiuni noi, informaţia fiind astfel organizată încât să fie foarte uşor de găsit. Astfel, în categoria "Pentru tine" a fost introdus segmentul de Select Banking, serviciu destinat clienţilor cu potenţial financiar ridicat, în timp ce în categoria "Pentru compania ta" au fost introduse domenii specifice pentru activitatea de comerţ internaţional, sindicalizare sau factoring. De asemenea, sunt prezentate şi societăţile din Grupul NBG care activează în România.

Cu un capital social de pana la 200 milioane Euro şi o reţea naţională de sucursale distribuite in toate orasele importante ale tarii, Banca Romanească are 18 ani de activitate pe piaţa bancară din România. 

În octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din sud-estul Europei, National Bank of Greece (NBG), a cumpărat pachetul majoritar de la Banca Românească, deţinând în prezent 89,07% din capitalul social al acesteia.

Un alt acţionar important este Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) care deţine 10,21% din capitalul social al băncii. Banca Romaneasca este una dintre cele mai lichide banci de pe piata locala, cu un indice de solbavilitate de 24%, comparativ cu o medie a sistemului de 14% si un minim reglementat de 10%.

În paralel, NBG este, in prezent, banca cu cele mai mari lichidităţi din sud-estul Europei, fiind lider de piaţă în Grecia din punct de vedere al depozitelor atrase. National Bank of Greece este cel mai vechi şi cel mai mare grup financiar din Grecia, fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880.

Începând cu Octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York (NYSE). National Bank of Greece are o experienţă de 169 de ani, cu o puternică prezenţă  internaţionala prin cele peste 1.700 unităţi bancare. Dintre companiile reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se mai numară: NBG Securities România, Garanta Asigurări, NBG Leasing si NBG Factoring Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//