• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CIG Romania - bonus de loialitate pentru asigurarea unit-linked Optim

CIG Romania - bonus de loialitate pentru asigurarea unit-linked Optim

CIG România adaugă un bonus de loialitate asigurării de viaţă de tip unit-linked Optim. Titularul poliţei poate alege între două sisteme de bonusare – bonusul de loialitate CIG sau Premium. În cazul în care titularul nu optează pentru nici unul dintre acestea, este automat activat bonusul de loialitate CIG.

Bonusul de loialitate CIG intră în vigoare la semnarea contractului de asigurare, titularul primind un bonus adiţional pentru primele eşalonate. Acest bonus, calculat în funcţie de prima anualizată iniţială, constă în suplimentarea numărului unităţilor de fond. Prima de asigurare aferentă clauzelor suplimentare nu este luată în considerare când se calculează prima anualizată iniţială.

Bonusurile – în valoare de 15%, 50% şi 75% din prima anualizată iniţială – sunt oferite la a cincea, a zecea şi respectiv la a cincisprezecea aniversare a contractului. Astfel, de-a lungul unei perioade de 15 ani, CIG România oferă clienţilor fideli un bonus de 140% din prima anualizată iniţială.

Bonusul Premium constă în majorarea numărului unităţilor de investiţie bonificate pe contul titularului poliţei de asigurare, după cum urmează: între 600 – 900 Euro primă de asigurare – 2%, între 900 – 1.200 Euro primă de asigurare – 3%. De asemenea, între 1.200 – 1.500 Euro primă de asigurare titularul va primi 4%, iar pentru o primă de asigurare anuală mai mare de 1.500 de Euro – 5%.

„Am decis să introducem bonusul de loialitate pentru poliţa Optim, prima asigurare de viaţă pe care am lansat-o pe piaţa locală, deoarece dorim să îi răsplătim pe clienţii noştri fideli, care îşi plătesc la timp primele de asigurare”, a spus Sándor Csepeli, CEO al CIG România. „Bonusul este oferit dacă primele de asigurare au fost achitate integral în anii anteriori şi va fi investit în fonduri profitabile. Acest sistem de bonusare, unic pe piaţa locală, este unul dintre rezultatele eforturilor noastre constante de a dezvolta produse care vin în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri şi de a le îmbunătăţi pe cele care sunt deja pe piaţă”, a adăugat Csepeli.

Optim, asigurarea de viaţă de tip unit-linked, oferă posibilitatea de a investi în fonduri denominate în Euro, unice pe piaţa românească, şi care sunt administrate de companii prestigioase precum Pioneer Investments, Aberdeen Asset Management şi Concorde. Vârsta minimă a persoanei asigurate la semnarea contractului este de 2 ani, iar vârsta maximă este de 80 de ani.

Prima minimă de asigurare pentru Optim este de 400 de Euro şi poate fi plătită cu frecvenţă anuală, semestrială sau trimestrială. Primele suplimentare sunt direcţionate către fondurile de investiţii selectate de către titular fără niciun comision, la fel ca şi primele două mutări între fonduri operate într-un an.

CIG România oferă clienţilor opţiunea de a utiliza serviciul Navigator, a cărui opţiune de stop-loss / start-gain are rolul de a reduce impactul negativ al fluctuaţiilor de randament de pe pieţele de capital. Acest serviciu gratuit garantează reducerea la minim a pierderilor în cazul scăderii preţurilor unităţilor şi de maximizare profituluui în momentul în care preţul unităţilor creşte, prin operarea unui transfer automat al capitalului acumulat dintr-un fond în altul.

„Clienţii sunt mult mai atenţi când vine vorba de banii pe care i-au câştigat cu greu şi încep să caute protecţie şi garanţii”, a spus Sándor Csepeli. „Ei înţeleg că este mai bine să investească în mod constant pentru a avea profit, motiv pentru care aleg poliţele cu componentă de investiţie. De altfel, vânzările de poliţe de tip unit-linked au rămas motorul din spatele creşterii noastre pe piaţa din Ungaria, dar şi din România”, a conchis Csepeli.

CIG Pannónia Life Insurance Plc.  a fost fondată la finele lui 2007 de către profesionişti în industria asigurărilor de viaţă din Ungaria. Obiectivul principal al companiei este să vândă produse de asigurare care promovează securitatea financiară, concentrându-se pe asigurări de viaţă de tip unit-link. CIG Pannónia Life Insurance şi-a început activitatea comercială în Ungaria, în mai 2008. Primul pas în ceea ce priveşte expansiunea regională, a fost deschiderea subsidiarei din România, în mai 2009. Mai târziu, în septembrie 2010, a fost demarată activitatea de vânzări în Slovacia, prin intermediul serviciilor transfrontaliere.

În urma uneia dintre cele mai mari oferte publice iniţiale din ultimii ani, care a determinat cel mai mare grup de investitori privaţi să devină acţionari, acţiunile CIGPANNONIA au fost înscrise la Bursa de la Budapesta (BET), în noiembrie 2010. Investitorii au început să tranzacţioneze acţiuni CIGPANNONIA pe Bursa de la Budapesta din 8 noiembrie 2010. Scopul companiei este ca acţiunile CIGPANNONIA să fie incluse în indexul BUX şi să joace un rol major în tranzacţiile BET, ca membru în categoria A.

CIG România a fost fondată în 2009 şi oferă clienţilor săi produse de asigurare de calitate, printr-o reţea de distribuţie mixtă, formată din consultanţi de asigurări de viaţă şi parteneri – brokeri, bănci şi IFN-uri. Compania aplică strategia Blue Ocean şi se concentrează pe nevoile clienţilor, oferind produse şi soluţii de asigurare personalizate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//