• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Stihl - a doua parte a programului “rabla” pentru motounelte din 2011

Stihl - a doua parte a programului “rabla” pentru motounelte din 2011

STIHL România, subsidiara grupului german cu acelasi nume, a reusit să scoată din curtile românilor 20 de tone de motounelte de grădinarit printr-un program similar cu cel de reînnoire a parcului auto.

„Rabla” pentru motounelete din România a crescut de la an la an, cele 20 de tone reciclate strângându-se prin programe succesive în cursul anilor 2009-2011.
Pentru acest an, prima parte a programului de reînnoire s-a încheiat la 30 iunie. A doua parte a programului va demara din această lună si se va desfăsura până la începutul anului viitor.

„Rablele” din grădinile românilor au plecat deja la topit, cu participarea unei companii specializate în reciclare.

Oficialii STIHL au declarat că cel mai vechi echipament reciclat a avut venerabila vârsta de 40 de ani.

„M-am gândit că e timpul să-l las la vatră” a spus posesorul acestuia, după care si-a achizitionat un motoferăstrău STIHL.

În schimbul echipamentelor uzate, STIHL a oferit cumpărătorilor reduceri care au variat în functie de noile motounelte achizitionate. În prima parte a lui 2011 au fost cumpărate prin programul de reciclare STIHL aproximativ 2700 de motounelte, campionul achizitiilor fiind gama de motoferăstraie.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Cifra de afaceri a grupului în 2010 a fost de 2,35 miliarde de euro, în crestere cu 2,6% fată de 2009.

STIHL numără peste 11.400 angajati, detine 6 fabrici, 34 de centre nationale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori si având o prezentă în 160 de tări. Peste 88 de procente din vânzarile companiei sunt în afara Germaniei. 

STIHL România este o companie detinută 100% de firma mamă si a fost înfiintată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandul STIHL si Viking.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//