• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica si-a redus pierderea neta cu 82,46% fata de perioada similara a anului 2010

Banca Comerciala Carpatica si-a redus pierderea neta cu 82,46% fata de perioada similara a anului 2010

In primul semestru din 2011, Banca Comerciala Carpatica a redus pierderea neta cu 82,46% fata de perioada similara a anului 2010, pe fondul reducerii costurilor cu provizioanele cu 81,88%. Astfel, rezultatul net inregistrat la 30.06.2011 se situeaza la un nivel de -18.678 mii lei. Pe ansamblul activitatii se remarca scaderea cheltuielilor totale cu 38%, in timp ce veniturile totale au inregistrat un regres de 25,32%.

Continuandu-si intr-un ritm sustinut strategia de pozitionare pe piata ca o banca transparenta, BCC a facut reduceri considerabile de costuri pentru produsele de creditare, diminuand atat nivelul comisioanelor, cat si marjele de dobanzi aplicate.
Din punct de vedere al costurilor, BCC se pozitioneaza in topul primelor 5 banci care aplica dobanzi si comisioane reduse.

Totalul bilantier la sfarsitul semestrului I 2011 este de 2.769.017 mii lei, ceea ce reprezinta o diminuare cu 8,13 % fata de aceeasi perioada a anului 2010.

Creantele asupra clientelei au scazut cu 12,67%, ca urmare a reducerii cererii de credite din partea clientilor, a rambursarilor de credite ajunse la scadenta finala si a rambursarilor anticipate de credite, integrale si partiale.

Datoriile privind institutiile de credit s-au diminuat cu 76,91%.

Datoriile privind clientela au crescut cu 3,29%, in principal ca urmare a cresterii depozitelor la termen atrase de la clientela nebancara.

Cheltuielile nete cu provizioanele, in semestrul I 2011, au fost de 26.587 mii lei, in scadere cu 81,88% fata de perioada similara a anului 2010.

La finele semestrului I 2011, rezultatul net al exercitiului s-a situat la un nivel de -18.678 mii lei, cu 82,46% mai putin decat in semestrul I 2010.

Lichiditatea imediata (active lichide/surse atrase si imprumutate) este de 49,41%, fata de 45,12% la 30.06.2010.

Indicatorul de lichiditate a fost de 2,14, fata de valoarea minima de 1 impusa de reglementarile BNR.

Solvabilitatea bancii s-a situat la un nivel de 11,91%, peste limita minima impusa de catre BNR.

La 30.06.2011 functionau 57 de sucursale si 113 agentii ale Bancii Comerciale Carpatica.

„In aceasta perioada, BCC a continuat procesul de consolidare pe toate liniile de afaceri si in special in activitatea de vanzare. De asemenea, am dezvoltat produse noi, adaptate la cerintele actuale ale pietei, care sa vina in intampinarea necesitatilor clientilor. Ne-am focusat pe cresterea profitabilitatii retelei BCC, consolidarea imaginiii bancii atat intern, cat si extern si pe cresterea calitatii serviciilor. Desi anul 2011 va fi unul cu provocari, privim cu optimism perioada ce urmeaza, luand in considerare semnalele pozitive din economie, acestea reflectandu-se si in rezultatele inregistrate de banca”, declara Nicolae Surdu, Directorul General al Bancii Comerciale Carpatica.


Banca Comerciala Carpatica este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti.


Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. In prezent, Banca detine o retea teritoriala vasta de sucursale si agentii acoperind toate judetele tarii si Bucuresti. Produsele si serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate si adaptate cerintelor clientilor persoane fizice, IMM-uri si Corporatii. BCC promoveaza inteligenta autohtona, capitalul uman si financiar, dovedind transparenta, operativitate si flexibilitate in rezolvarea problemelor partenerilor sai de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//