• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Opt festivaluri gastronomice locale, sponsorizate de berea Noroc

 Opt festivaluri gastronomice locale, sponsorizate de berea Noroc

Marca Noroc a încheiat un parteneriat cu Asociaţia Antrec în cadrul căruia promovează redescoperirea gastronomiei tradiţionale autentice.

În acest sens, marca Noroc va sprijini organizarea a opt festivaluri de tradiţii locale, având toate şi o componentă gastronomică, pe durata întregului an 2011, în diverse zone din ţară. Aceste evenimente sunt un prilej pentru toţi cei pasionaţi de tradiţii să descopere imensa varietate a patrimoniului gastronomic românesc şi bogăţia tradiţiilor locale.

„Am decis să sprijinim acest proiect deoarece considerăm că gastronomia tradiţională autentică reprezintă o valoare care merită redescoperită de români. Toate aceste opt festivaluri locale readuc la lumină, fiecare în felul său, savoarea autentică şi recuperează reţete tradiţionale care nu trebuie pierdute. Marca noastră promovează tocmai această autenticitate a tradiţiei iar berea Noroc pune în valoare savoarea bucatelor tradiţionale. Asocierea este, prin urmare, firească şi, sperăm, pe gustul gurmanzilor”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Proiectul a demarat cu Festivalul Bulzului, organizat în comuna Turia din judeţul Covasna. Vor urma, Festivalul Naţional al Păstrăvului (de la Ciocăneşti, judeţul Suceava) în luna august, Ziua Recoltei (de la Poiana Mărului, judeţul Braşov) în septembrie, Festivalul Brânzei şi Pastramei (de la Bran, judeţul Braşov), Festivalul Cârnaţilor de Pleşcoi (de la Berca, judeţul Buzău), Mozaic Gastronomic (de la Văliug,  judeţul Caraş Severin) şi Festivalul Tradiţiilor (de la Sălciua, judeţul Alba) în luna octombrie şi Festivalul Plăcintelor (de la Comăneşti, judeţul Bacău) în noiembrie. 

Festivalul Păstrăvului de la Ciocăneşti – Suceava va avea loc în perioada 13-15 august şi se declară un „omagiu adus păstrăvului”. Organizatorii promit cea mai mare expoziţie cu mâncăruri din păstrăv, cel mai mare borş de peşte şi cea mai mare mămăligă. Vizitatorii vor putea participa la concursul de pescuit păstrăv, la lansarea de puiet de păstrăv în râul Bistriţa, vor putea admira parada călăreţilor, coborâtul cu plute pe Bistriţa şi cel al "plăieşilor" cu făclii.

În septembrie, va fi rândul braşovenilor de la Poiana Mărului să-i întâmpine pe vizitatori cu bucate tradiţionale locale la evenimentul dedicat Zilei Recoltei. În octombrie, cei de la Caraş-Severin propun vizitatorilor să redescopere multiculturalitatea zonei Banatului prin uluitoarea bogăţie gastronomică a etniilor care trăiesc în această zonă.

Tot în octombrie, cârnaţii, pastrama sau brânzeturile tradiţionale vor putea fi degustate în cele mai autentice şi savuroase versiuni ale lor la festivalurile de la Bran şi Berca.  Festivalul Tradiţiilor de la Sălciua, din octombrie, le va propune vizitatorilor o întâlnire cu tradiţiile milenare păstrate vii până azi în inima Ţării Moţilor, inclusiv cu o gastronomie bogată în savoare autentică. În fine, faimoasele plăcinte moldoveneşti vor putea fi încercate de gurmanzi în zeci de variante specifice fiecărei zone din regiune la Festivalul Plăcintelor de la Comăneşti (judeţul Bacău), în luna noiembrie.

În cadrul fiecăruia dintre cele opt evenimente sprijinite, berea Noroc va putea fi savurată de vizitatori la un stand creat special, al cărui design se inspiră din tema porţilor româneşti tradiţionale, integrându-se în ambianţa festivalurilor.

Lansată în anul 2000, Noroc este o bere 100% românească a cărei reţetă şi gust echilibrat au fost definite de maeştrii berari români. Este o marcă poziţionată pe segmentul economic al portofoliului Bergenbier S.A. şi este apreciată de consumatori pentru gustul său bogat şi aroma plină şi amăruie asigurată de ingredientele de cea mai bună calitate şi garantată de procesele tehnologice cu standarde stricte. Berea Noroc este disponibilă în ambalaj PET de 2,5 litri, PET de 1 litru,  la sticlă de 0,5 litri şi la doză de 0,5 litri.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, ocupând poziţia a 3-a în industria locală a berii (conform datelor MEMRB pentru anul 2010).

Bergenbier S.A. activează în România din anul 1994. Echipa companiei numără în prezent aproximativ 600 de angajaţi. Portofoliul Bergenbier S.A. cuprinde Bergenbier (în variantele: bere blondă, bere blondă fără alcool şi nefiltrată din grâu) şi Noroc – ca mărci locale, Stella Artois, Beck's, Staropramen şi Löwenbräu – ca mărci internaţionale produse local. Pe lângă acestea, Bergenbier S.A. importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte 8 ţări din Centrul şi Estul Europei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//