În perioada ianuarie-iunie 2011, compania Generali Asigurări a înregistrat o creştere considerabilă, ~ de 22, pe segmentul de asigurări de viaţă pentru angajaţi. Per ansamblu, ~ segmentul de viaţă a crescut în primul semestru cu ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Generali Asigurari a crescut, in S1, 2011, cu 22% pe segmentul de asigurari de viata pentru angajati

În perioada ianuarie-iunie 2011, compania Generali Asigurări a înregistrat o creştere considerabilă, de 22%, pe segmentul de asigurări de viaţă pentru angajaţi. Per ansamblu, segmentul de viaţă a crescut în primul semestru cu 1% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un volum total de prime brute subscrise de 46 milioane lei.
„Încercăm să câştigăm teren pe segmentele cu potenţial mare de creştere, iar asigurările de viaţă pentru angajaţi reprezintă cu siguranţă un domeniu în ascensiune. Avem capacitatea de a susţine în continuare evoluţia acestui segment, pentru că beneficiem de know-how valoros din partea reţelei internaţionale GEB (Generali Employee Benefits), lider la nivel mondial. De asemenea, am promovat activ acest produs, cu ajutorul forţei proprii de vânzări, şi ne bucurăm să constatăm rezultate foarte bune”, a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări.
„Tot pe segmentul asigurărilor de viaţă, deşi majoritatea vânzărilor se realizează prin canalul propriu de vânzări, suntem interesaţi de extinderea reţelei de parteneri bancari pentru atragerea de clienţi noi. Avem convingerea că vânzarea prin bănci reprezintă o sursă de creştere pentru segmentul de asigurări de viaţă, cu atât mai mult cu cât, în prezent, băncile din România au în derulare campanii de mare amploare pentru impulsionarea refinanţării creditelor. Generali este pregătit să ofere produse competitive pe acest segment şi suntem convinşi că rezultatele nu se vor lăsa aşteptate”.
În aceeaşi perioadă, compania a raportat un profit net de 9,7 milioane lei. Rezultatul se datorează în special politicii de subscriere prudentă, unui bun management al costurilor şi portofoliului echilibrat de produse şi clienţi.
Per ansamblu, compania a obţinut un volum total de prime brute subscrise de 201 milioane lei, cu 14% mai mic în comparaţie cu perioada similară a anului precedent. Rezultatul a fost influenţat de reducerea vânzărilor de asigurări auto. Scăderea a fost asumată de companie, Generali Asigurări urmărind cu atenţie profitabilitatea tehnică, astfel încât să menţină calitatea serviciilor pentru clienţii săi.
Volumul de prime brute subscrise la asigurările generale s-a situat la nivelul de 155 milioane de lei. În pofida scăderii pe segmentul auto, compania a înregistrat creşteri importante pe asigurările de călătorie în străinătate (+32%), asigurările facultative de locuinţă (+17%) şi asigurările de daune la proprietăţi (+7%).
„Deţinem cel mai echilibrat portofoliu din piaţa locală de asigurări şi vom continua să luăm toate măsurile necesare pentru a-l optimiza. Spre deosebire de alte companii, unde segmentul auto deţine o pondere cuprinsă între 60 şi 90% din total business, noi am reuşit să-l reducem până la 40%. Asta nu înseamnă că nu vom susţine în continuare segmentul auto, dimpotrivă. Preocuparea noastră principală va fi să păstrăm şi să atragem clienţii care au un comportament bun în trafic şi cu un istoric al daunelor favorabil. Obiectivul nostru principal este un business sănătos şi profitabil şi nu alergarea după cotă de piaţă cu orice preţ”, a punctat Kovářová.
Spre exemplu, ponderea segmentului asigurărilor de viaţă din totalul portofoliului Generali a crescut de la 19% în S1 2010 la 23% în S1 2011, în timp ce segmentul auto a scăzut de la 52% la 40%. Alte două segmente care şi-au sporit importanţa în totalul business-ului sunt asigurările de locuinţă (+4 puncte procentuale faţă de ianuarie-iunie 2010) şi asigurările de călătorie în străinătate (+1 punct procentual).
În ceea ce priveşte tendinţele pentru cea de-a doua parte a anului, Kovářová a declarat: „Ne vom concentra în continuare pe identificarea oportunităţilor de dezvoltare, respectând totodată filosofia de prudenţă în subscriere. Monitorizăm cu atenţie nevoile clienţilor noştri şi căutăm în permanenţă cele mai bune soluţii. Credem că, prin calitatea serviciilor oferite, produsele flexibile şi profesionalismul consultanţilor noştri vom reuşi să ne atingem cu succes obiectivul de business sănătos”.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info