• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Verbatim isi mentine pozitia de lider al pietei

Verbatim isi mentine pozitia de lider al pietei

Pentru Verbatim, 2010 si primul trimestru din 2011 au adus rezultate pozitive atât pe piata optică cât si pe cea a mediilor flash USB. Marca rămâne lider de piată neegalat în sectorul mediilor optice si are ca tel stabilizarea pozitiei terte pentru piata stocării pe unitătile USB. 

Pentru a opta oară consecutiv, Verbatim a confirmat avantajul tehnologic din piata mediilor de stocare optice. În 2010, compania si-a extins cota de piată cu produse de calitate superioară: DVD-R, CD-R si Blu-ray, conform cu Santa Clara Consulting Group.

Privind numărul mare de unităti optice instalate, vânzările rămân la un nivel înalt în ciuda unei piete în scădere. Vânzările totale de DVD-R au scăzut de la 1,3 miliarde în 2009 la 1,07 miliarde în 2010. În ciuda acestui fapt, Verbatim a putut să îsi mărească amprenta pe piată cu 1,6 procente ajungând la 44,6 procente. În consecintă, mai mult de 4 din zece DVD-uri de pe piata din Europa sunt de la Verbatim. În primul trimestru din 2011, cota de piată a Verbatim a crescut semnificativ cu 6 procente la 50,4% iar compania doreste să mentină această cifră pe parcursul lui 2011. 

Rezultate la fel de bune au fost atinse si pe piata de CD-R, Verbatim reusind să vândă dublu fată de competitorul direct. În total 922 de milioane de CD-R-uri au fost vândute pe piata europeană în 2010 cu o trăime din acest volum fiind vândută de Verbatim. În trimestru unu din 2011, cota de piată Verbatim a crescut cu încă patru procente.

Dezvoltarea cu success a sectorului unitătilor USB a contribuit de asemenea la cresterea Verbatim de anul trecut. Conform Santa Clara Consulting Group (SCCG), peste 65,4 milioane de unităti USB au fost vândute în Europa, reprezentând 13,3 procente crestere de la un an la altul. 

Verbatim si-a mărit cota de piată de la 5,4 procente la 9,3 procente în 2010, ajungând pe locul cinci, si o crestere si mai bună în Q1 2011, de 5% pozitionându-se cu o cotă de 14% pe locul trei drept cea mai vândută marcă. Având o gamă largă de unităti USB criptate hardware ce întrunesc cele mai noi cerinte de securitate ale companiilor, si concentrându-se pe unitătile ce au la bază tehnologia solid state (SSD), compania va continua să îsi consolideze pozitia pe piata flash în 2011 si nu numai.

“Mentinerea pozitiei clare de lider pe piata mediilor de stocare optice este scopul nostru pentru 2011. În plus, un portofoliu de calitate si vast de HDD-uri ne întăreste pozitia pe piată. Din 2010, Verbatim si anuntat participarea pe piata de iluminare eficientă cu ajutorul LED/OLED, ce au la bază tehnologiile de bază asigurate de Mitsubishi Chemical Corporation. Între timp, am stabilit o retea Europeană de distributie a produselor LED de calitate superioară. Având stocuri mari disponibile local, suport excelent pentru parteneri si soft de vânzări de ultimă generatie aigurăm un serviciu excelent pentru partenerii nostrii. Scopul nostru este de a ne extinde gama de produse chiar si mai mult în ceea ce priveste mediile de stocare mobile si pietele pentru iluminare”, declară Rüdiger Theobald, Marketing Director EUMEA la Verbatim.

“Numărul mare de teste câstigate de produsele Verbatim în 2010 si 2011 ne subliniază mottoul: “Tehnologie de încredere”. În 2011, calitatea premium este din nou cheia succesului nostru pe piata mediilor de stocare.”

Din 1969, Verbatim a modelat dezvoltarea tehnologiei de stocare a datelor – de la Dischete Floppy si medii de stocare Magneto-Optice, formate CD si DVD până la ultimele medii High Definition Blu-ray. Mai mult decât atât Verbatim oferă produse de înaltă calitate în domeniul drive-urilor USB portabile, carduri de memorie flash, SSD si harduri externe precum si o gamă largă de accesorii pentru computere.

Verbatim este un subsidiar al Mitsubishi Chemical Group si beneficiază de un departament de cercetare si dezvoltare. Din 2010 Verbatim si-a anuntat participarea în piata globală de iluminare eficientă LED/OLED, având la bază tehnologiile asigurate de Mitsubishi Chemical Corporation.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//